
Czym jest POLYMORPH MOD MANAGER?
Pozwala on odpalić na Twoim serwerze w prosty sposób kilka modów, tworząc w ten sposób multimod.
Możesz połączyć ze sobą takie mody jak SURF, FFA bez obawy, iż będzie jakiś błąd, czy też będzie nieodpowiednie ustawienie CVARów.
Plugin stworzony przez fysiks'a , ja go spolszczyłem oraz dodałem na amxx.pl w wersji polskiej.

Cvars:
poly_mode "" 0: Zawsze jest grany jeden mod, do momentu, aż zostanie on zmieniony przez admina na inny. 1: Zostanie zagranych X map, następnie mod zostanie zmieniony na kolejny, podany w configs/polymorph 2: Granie X map, po tym mod zostanie zmieniony na drodze głosowania ( najpierw votemod, potem votemap ) poly_extendmod "" 0: Nie zezwalaj na przedłużanie moda 1: Zezwalaj na przedłużanie moda. amx_extendmap_max "" Oznacza ilość minut, jaka może być maksymalnie zagrana na mapie amx_extendmap_step "" Po przedłużeniu, o ile ma zostać przedłużona mapa
Instalacja>Nadpisz polymorph.amxx za mapchooser.amxx w plugins.ini
>Stwórz folder o ścieżce /addons/amxmodx/configs/polymorph/.
>Zrób pliki MODa, z których plugin będzie korzystał:
>PLIK MUSI BYĆ W FOLDERZE POLYMORPH
>NAZWA MUSI ROZPOCZYNAĆ SIĘ LICZBĄ!
>PLIK Z MAPĄ MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ W FOLDERZE /polymorph!
>Jeżeli chcesz, by plugin działał na wszystkich modach, dopisz go w plugins.ini
>np. 0_twojmod.ini ( poniżej, jak taki plik powinien wyglądać )
; Konfiguracja moda; Komentarze w tym miejscu.
[mod]
name "Nazwa modu"
mapsfile maps1.ini
mapspermod 2
[cfg]
sv_gravity 900 sv_alltalk 0 hostname "Nazwa serwera grana podczas danej modyfikacji."
[plugins]
plugin1.amxx plugin1b.amxx

amx_nextmod
Komenda do wpisania w konsoli, która ukazuję następny grany mod. Nadana dla admina z flagą ADMIN_MAP . Admin może wybrać następny grany mod, wpisując amx_nextmod "liczba"
amx_votemod
Rozpoczyna głosowanie na następny mod, a następnie na następną mapę przypisaną do danego moda w pliku maps.
Komenda nadana dla admina z flagą ADMIN_MAP

Po pierwszym odpaleniu pluginu, będzie on źle odpalony, więc trzeba zmienić mod jeszcze raz, ponieważ stworzy on plik plugins-polymorph.ini.