Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 19.01.2013 12:25
Zdro:60
Inta:0
Wytrz:0
Kond:50
Broń:noz i Deagl.
Opis:Ma 250 grawitacji.Na nozu widocznosc 0.Ma 1/3 z noza.
#2
Napisano 19.01.2013 12:29
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Zakamuflowany";
new const opis[] = "Ma 250 grawitacji.Na nozu widocznosc 0.Ma 1/3 z noza. ";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 3));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 3;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 3;
}Mam nadzieję, że działa.
#3
Napisano 19.01.2013 12:34
#4
Napisano 19.01.2013 12:37
http://speedy.sh/CVhfb/codclas-zakamuflowany.sma
#5
Napisano 19.01.2013 12:43
jak pobralem
#6
Napisano 19.01.2013 12:45
codclass_zakamuflowany
I masz już gotowy plik na CoD'a. Wystarczy wrzucić i powinna działać!
Edit:
Masz tu już gotowy plik ----> http://amxx.pl/kompi...ass_myclass.sma
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 19.01.2013 12:46
#7
Napisano 19.01.2013 12:46
ej wierz gdzie wrzucic vipa.sma ?
#8
Napisano 19.01.2013 12:46
Jak pobierzesz to zmień tam z:
myclass na zakamuflowany
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 19.01.2013 12:47
#10
Napisano 19.01.2013 12:57
Veki masz skype ?
ej asia zakamuflowany ma byc premium
#12
Napisano 19.01.2013 13:01
#13
Napisano 19.01.2013 13:04
#15
Napisano 19.01.2013 13:09
#17
Napisano 19.01.2013 13:14
#19
Napisano 19.01.2013 13:25
ej no klasa by vekiz zmien to !!!!!!!!!!
#20
Napisano 19.01.2013 13:26
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codclass_zakamuflowany.amxx







