Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#1
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 11:43
Bronie: m4a1, deagl, sg552
inteligencja: 45
zdrowie: 160
wytrzymalosc: 80
kondycja: 100
opis: Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu
Klasa na flage: m - custom level A
nazwa:Tabaluga
bronie: m4a1, sg552
inteligencja: 30
zdrowie: 35
wytrzymalosc: 80
kondycja: 80
opis: Zadajesz 5 (+int) obrazen wiecej, Gdy Kuca Jest Niewidoczny(około 5-8/255)
klasa na flage: n - custom level B
nazwa: Puchatek
bronie: galil,m4a1
inteligencja: 25
zdrowie: 300
wytrzymalosc: 30
kondycja: 200
opis: posiada 2 skoki w powietrzu
klasa na flage: o - custom level C
nazwa: Arktos
bronie: tylko noz
inteligencja: 10
zdrowie: 30
wytrzymalosc: 15
kondycja: 130
opis: 1/1 z noza [LPM i PPM], Grawitacja 280, na nozu widocznosc spada do 30
klasa na flage: p - custom level D
beda +
			
				
					
						
					
					#2
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #2](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 11:48
Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#3
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #3](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 11:49
Załączone pliki
Użytkownik Tytanowy edytował ten post 19.01.2013 11:53

www.hit4u.eu
Najlepsza sieć serwerów Counter-strike, unikalne modyfikacje serwerów!
			
				
					
						
					
					#4
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #4](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 11:53
 
					Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#5
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #5](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 11:54
 
					Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#6
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #6](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 11:54
#include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  new const nazwa[] = "Gucio"; new const opis[] = " Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu"; new const bronie = (1<<csw_m4a1)|(1<<csw_deagle)|(1<<csw_sg552); new="" const="" zdrowie="45;" kondycja="160;" inteligencja="80;" wytrzymalosc="100;" sprite_blast;="" ilosc_rakiet_gracza[33];="" poprzednia_rakieta_gracza[33];="" skoki[33];="" ma_klase[33];="" public="" plugin_init()="" {="" register_plugin(nazwa,="" "1.0",="" "amxx.pl");="" cod_register_class(nazwa,="" opis,="" bronie,="" zdrowie,="" kondycja,="" inteligencja,="" wytrzymalosc);="" register_event("curweapon",="" "eventknife_niewidzialnosc",="" "be",="" "1="1");" register_touch("rocket",="" "*"="" ,="" "dotykrakiety");="" registerham(ham_spawn,="" "player",="" "fwspawn_rakiety",="" 1);="" register_forward(fm_cmdstart,="" "fwcmdstart_multijump");="" registerham(ham_takedamage,="" "fwtakedamage_jedenz");="" "fwtakedamage_jedencios");="" }="" plugin_precache()="" sprite_blast="precache_model("sprites/dexplo.spr");" precache_model("models="" rpgrocket.mdl");="" client_disconnect(id)="" entrakiety="find_ent_by_class(0," "rocket");="" while(entrakiety=""> 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 5; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } 
Proszę gucio.
 
					
					
			
				
					
						
					
					#7
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #7](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 12:03
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Gucio";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 160;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 80;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }
}
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ADMIN))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }
        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;
                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
                new Ent = create_entity("info_target");
                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
                vAngle[0] *= -1.0;
                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 5;
    return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
        return HAM_IGNORED;
    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}Wklej do notatnika i nazwę wpisz taką:
codclas_gucio.sma
			
				
					
						
					
					#8
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #8](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 12:28
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif) 
					
					
			
				
					
						
					
					#9
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #9](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 12:45
Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#10
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #10](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 13:45
// Close.
			
				
					
						
					
					#11
					![[ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio: post #11](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2013 13:51
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty


 codclass_puchatek.amxx
  codclass_puchatek.amxx 
				
				 
				
				 
				
				 
				
				
 
				
				







