case 141..150:{// Oddanie fragow
new gracz=random_num( 1, get_playersnum() );
new szName2[33];
get_user_name(gracz, szName2, 31);
ColorChat(0, RED, "^x01Gracz: ^x03%s^x01 oddal wszystkie fragi graczu ^x03%s", szName, szName2);
new ile = get_user_frags(id);
set_pev(id, pev_frags, 0);
set_pev(gracz, pev_frags, ile);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przyznawanie fragow HLTV
Temat rozp. unknowN., 17.01.2013 18:01
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.01.2013 18:01
Witam dodałem sobie dzisiaj do sklepiku hns nowy los który polega na oddaniu fragów innemu graczowi i tu moje do was pytanie jak zrobic aby fragi nie były oddawane HLTV ?
#2
Napisano 17.01.2013 18:04
new gracz=random_num( 1, get_playersnum() );
->
new gracz = random_num( 1, get_playersnum() );
while( is_user_hltv( gracz ) ) { gracz = random_num( 1, get_playersnum() ); }

#3
Napisano 19.01.2013 11:21
Okey a jak zrobić aby nie dawało samemu sobie fragów ?
#4
Napisano 19.01.2013 11:34
Musisz sprawdzać czy indeks gracza nie jest równy z indeksem wylosowanym.
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













