Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie vipa

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mikosiwy09

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:cz-wa
Offline

Napisano 14.01.2013 18:23

Witam, prosiłbym o sklejenie tych vipów w jedno, tak aby w nim było:
-bullet damage
-Model w którym na kamizelce jest napis "VIP"
-dodatkowe 200$ za zabójstwo i 300$ za HS'a
-Kamizelka + hełm
-wszystkie granaty
- po wpisaniu /vip wyświetla się koszt vipa, informacje o vipie i kontakt z H@


http://amxx.pl/topic...vip-plugin-325/
http://amxx.pl/topic...y-speedkill123/
http://amxx.pl/topic...p-by-spartakus/

Użytkownik mikosiwy09 edytował ten post 14.01.2013 18:24

  • +
  • -
  • 0

#2 `mSk.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:169
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 14.01.2013 18:55

A ten model masz gdzieś? Bo szukałem w tych VIP'ach, ale nie znalazłem. : > Bo może byś sobie zrobił w generatorze, wszystko co chcesz da się zrobić, jeżeli masz ten model.

Użytkownik `mSk. edytował ten post 14.01.2013 18:58

  • +
  • -
  • 0

#3 mikosiwy09

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:cz-wa
Offline

Napisano 14.01.2013 20:53

Dobra, już sobie poradziłem z vipem, teraz mam inny problem. Mianowicie wgrałem na serwer Ultimate Sounds PL i ALP HS Bonus (dodatkowy dźwięk przy HS'cie z AWP), chodzi o to że dźwięki się nakrywają. Da się to jakoś przerobić żeby przy HS z AWP/SCOUTA był tylko ten dźwięk z ALP HS Bonus, bez nakrywającego go dźwięku z UT?

Ultimate Sounds PL

#include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

new stksounds[7][] = {
"misc/ut_pl/multikill",
"misc/ut_pl/ultrakill",
"misc/ut_pl/monsterkill",
"misc/ut_pl/killingspree",
"misc/ut_pl/rampage",
"misc/ut_pl/holyshit",
"misc/ut_pl/godlike"};

new stkmessages[7][] = {
"%s: O S T R O ! ! !",
"%s: W Y P I E R D A L A C ! ! !",
"%s: M O N S T E R K O L O ! ! !",
"%s: W S C I E K L S I E ! ! !",
"%s: R Z A D Z I S Z ! ! !",
"%s: R O B I W R A Z E N I E ! ! !",
"%s: P R Z E Z N A C Z E N I E ! ! !"};


new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s pokroil na plasterki %s!",
"%s odcial jaja %s!",
"%s przetestowal noz na %s!",
"%s dziabnal %s!"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Tylko Ty jestes zywy!"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Tylko Ty jestes zywy!"}

get_streak()
{
new streak[3]
get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
new streak = get_streak()

if ((streak&1) || (streak&2))
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;

for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if (kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()

if (streak&1)
{
new name[32];

get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
}

if (streak&2){
client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}
}

public reset_hud(id)
{
new streak = get_streak()

if (streak&1)
{

if (kills[id] > levels[0])
{
client_print(id, print_chat,
"* Twoj killstreak wynosi %d zabojstw.", kills[id]);

}

else if (deaths[id] > 1)
{
client_print(id, print_chat,
"* Twoj deathstreak wynosi %d smierci.", deaths[id]);
}
}
}

public client_connect(id)
{
new streak = get_streak()

if ((streak&1) || (streak&2))
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
}

public knife_kill()
{
new kniffmode[4]
get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

if (kniffmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new killer_name[33], victim_name[33]

get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)


set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
}

if (kniffmode_bit & 2)
{
client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/humiliation")
}
}


public roundend_msg(id)

alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

new lmmode[8]
get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")

if (ict==1&&ite==1)
{
new name1[32], name2[32]
get_user_name(players_ct[0],name1,32)
get_user_name(players_t[0],name2,32)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 1)
{
if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
}

else
{
show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
}

if (lmmode_bit & 4)
{
client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/maytheforce")
}
}
}
else
{
if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_ct[0]
client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/oneandonly")
}

else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_t[0]
client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/oneandonly")
}

else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
alone_ann = last
new name[32]
get_user_name(last,name,32)

if (lmmode_bit & 1)
{
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
}

else
{
show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
}
}

if (lmmode_bit & 4)
{
client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/maytheforce")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


public hs()
{
new hsmode[4]
get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
new rand = random_num(0,2)

if (hsmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)

set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)

switch(rand)
{
case 0: show_hudmessage(killer_id,"L E B S Z O T !^n Pwn3d %s !!",victim_name)
case 1: show_hudmessage(killer_id,"D U P S Z O T !^n Zownowales %s !!",victim_name)
case 2: show_hudmessage(killer_id,"H E A D S H O T !^n %s poszedl sie pier**lic!!",victim_name)
}

}

if (hsmode_bit & 2)
{

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/headshot")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/dupszot")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/pier**l")
}

}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ut_pl/monsterkill.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/godlike.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/headshot.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/humiliation.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/killingspree.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/multikill.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/ultrakill.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/maytheforce.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/oneandonly.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/prepare.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/rampage.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/holyshit.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/dupszot.wav")
precache_sound("misc/ut_pl/pier**l.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


public plugin_init()
{
register_plugin("Polski KillStreak","1.6","Dizzy & Sn!ff3r")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_cvar("lastman_mode","abc")
register_cvar("streak_mode","ab")
register_cvar("kniff_mode","ab")
register_cvar("hs_mode","ab")
register_cvar("polish_killstreak", "1.6", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik mikosiwy09 edytował ten post 14.01.2013 20:58

  • +
  • -
  • 0

#4 mikosiwy09

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:cz-wa
Offline

Napisano 16.01.2013 18:40

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych