Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Obrażenia HE (jedna drużyna)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_kubek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.01.2013 18:30

Witam, wie ktoś może jak zrobić dodatkowo do tej funkcji opcję, która będzie działać następująco:
- rzucony granat zada powiedzmy *3.0 więcej obrażeń niż standardowo (tylko przeciwnej drużynie), lecz nie wykluczając prawidłowego działania granatu, czyli jeżeli rzucimy sobie sami granat pod nogi to, aby zabierał tyle ile powinno (poniższa funkcja za to odpowiada).


if(is_user_alive(victim) && victim==attacker)
{
SetHamParamFloat(4, damage *1.0)
return HAM_IGNORED
}

Z góry dzięki za pomoc :)

Użytkownik kubek edytował ten post 13.01.2013 18:32


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.01.2013 19:48

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("AMXX.pl", "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<24))
        SetHamParamFloat(4, damage * 3.0);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Prawidłowy kod (chyba), wywnioskuj sobie z każdej linii morał ;D
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_kubek_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.01.2013 20:00

Już sobie poradziłem inaczej, ale i tak dzięki + :)

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.01.2013 20:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych