http://amxx.pl/dokumentacja/s42/nvault
http://amxx.pl/dokumentacja/s58/vault
http://amxx.pl/dokumentacja/s31/fvault
Lub jeżeli macie jakiś inny lepszy sposób też proszę podać (nie sql i nie pytać dlaczego


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.01.2013 10:32
Napisano 12.01.2013 11:39
Napisano 12.01.2013 11:47
If you can dream it, you can do it.
Napisano 12.01.2013 11:51
Napisano 12.01.2013 12:08
Przykladowe uzycie:
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2013 12:29
Napisano 12.01.2013 12:48
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2013 13:00
Napisano 12.01.2013 13:04
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2013 13:10
Napisano 12.01.2013 13:15
I działa. Wczytuje dane? Wczytuje. Zapisuje dane? Zapisuje, więc o co chodzi? Gdyby to był normalny plugin, to wtedy powinien być tak zrobiony, żeby nic się nie usuwało, ale przecież to ma tylko pokazywać jak wczytywać i zapisywać dane, co już zresztą napisałem, do tego spójrz na nazwę tematu tego tutka.No to skoro to jest przykładowy plugin to chyba powinien działać poprawnie?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2013 13:18
If you can dream it, you can do it.
Napisano 12.01.2013 13:19
public ZapiszExp(id) { if(!exp_gracza[id]) return new vaultkey[128],vaultdata[256]; formatex(vaultkey, 127, "%s-exp", nazwa_gracza[id]) formatex(vaultdata, 255, "%i", exp_gracza[id]) nvault_set(vault_exp, vaultkey, vaultdata) }oraz wczytywanie:
public WczytajExp(id) { new vaultkey[128],vaultdata[256]; formatex(vaultkey, 127, "%s-exp", nazwa_gracza[id]) if(nvault_get(vault_exp, vaultkey, vaultdata, 255)) { replace_all(vaultdata, 255, "#", "") exp_gracza[id] = str_to_num(vaultdata) while(exp_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) poziom_gracza[id]++ } else { jest_nowy[id] = true pozycja_gracza_zombie[id] = ilosc_wpisow_zombie } }
Napisano 18.01.2013 14:01
public WczytajExp(id) { new vaultkey[101],vaultdata[20]; formatex(vaultkey, 101, "%s-exp", nazwa_gracza[id]) if(nvault_get(vault_exp, vaultkey, vaultdata, 19)) { exp_gracza[id] = str_to_num(vaultdata) while(exp_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) //Jezeli sprawdzasz w silniku czy przy kazdym zdobyciu expa poziom_gracza[id]++ //Gracz ma wystarczajaco duzo expa (na level up), wtedy to jest zbedne } else { jest_nowy[id] = true pozycja_gracza_zombie[id] = ilosc_wpisow_zombie } } public ZapiszExp(id) { if(!exp_gracza[id]) return new vaultkey[101],vaultdata[20]; formatex(vaultkey, 101, "%s-exp", nazwa_gracza[id]) formatex(vaultdata, 19, "%i", exp_gracza[id]) nvault_set(vault_exp, vaultkey, vaultdata) }Lepiej
Napisano 20.01.2013 23:28
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych