Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

+15 hp za head shot


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 07.01.2013 19:57

Cześć, mam kod który daje za normalne zabicie dostaje +15 hp, proszę o przerobienie tego kodu aby dostawał +15hp ale za head shota:

public DeathMsg()
{
	    new killer = read_data(1);
	    new victim = read_data(2);
	    
	    if(!is_user_connected(killer))
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    
	    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
			    cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	    
	    if(ma_klase[killer])
	    {
			    new cur_health = pev(killer, pev_health);
			    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
			    new Float:new_health = cur_health+15.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
			    set_pev(killer, pev_health, new_health);
	    }
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.01.2013 20:05

http://wklejto.pl/144828

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 07.01.2013 20:07

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 07.01.2013 20:06

if(ma_klase[killer])
-->
if(ma_klase[killer] && read_data(3))

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.01.2013 20:08

ehhh :D Co za różnica ? dzięki :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 07.01.2013 20:17

Nie będę pisał nowego tematu, możesz podać mi kod na :

Szybsze przeładowanie broni o 50%
  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.01.2013 20:32

http://wklejto.pl/144833

Poskładałem z Crysis MOda by HubertTM.

Jeżeli chcesz żeby dany gracz to przy zmienna : przeladowanie[id] = true

Nie testowałem więc nie gwarantuje skuteczności. Przy kompilacji 0 błędów.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych