np. takie coś
new monety = cod_get_user_coins(id);
if(is_str_num(monety))
{
// tak monety to liczba
}
else
{
//nie monety to nie liczba
}
No i dlaczego to nie działa, jak to zrobić aby chodziło poprawnie ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.01.2013 23:04
new monety = cod_get_user_coins(id);
if(is_str_num(monety))
{
// tak monety to liczba
}
else
{
//nie monety to nie liczba
}
Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ![]()
Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046
Napisano 03.01.2013 23:14

IP: ts3.cserwerek.pl
Napisano 03.01.2013 23:24
Sprawdza czy tekst składa się z samych cyfr (tworzy liczbę).
Składnia: is_str_num(const sString[])
If you can dream it, you can do it.
Napisano 03.01.2013 23:37
Pytanie podstawowe, po co sprawdzać coś co jest pewnikiem? Gdzie tu logika i jakakolwiek kwestia optymalizacji?
Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ![]()
Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046
Napisano 03.01.2013 23:40
If you can dream it, you can do it.
Napisano 03.01.2013 23:50
new monety = cod_get_user_coins(id);
if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 3)
{
set_hudmessage(255, 255, (...)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2);
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, (...)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}
Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ![]()
Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046
Napisano 04.01.2013 00:43
get_user_team(id) == 1
get_user_team(id) == 3 // spec get_user_team(id) == 0 // unnasigneda co do optymalizacji to jeżeli ma się wyświetlać w 1 miejscu na ekranie to nie ma potrzeby 2x wpisywać w kod set_hudmassage mała, ale jako taka oszczędność
new monety = cod_get_user_coins(id);
set_hudmessage(255, 255, (...)
if(get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3)
{
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2);
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}
Użytkownik xenos edytował ten post 04.01.2013 00:45
Napisano 04.01.2013 08:04
get_user_team(id) % 3
new monety = cod_get_user_coins(id);
set_hudmessage(255, 255, (...)
if(get_user_team(id) % 3){
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}
else{
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2);
}
If you can dream it, you can do it.
Napisano 10.01.2013 02:30
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

Napisano 13.01.2013 00:37
Użytkownik sebacs2 edytował ten post 13.01.2013 00:37
Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ![]()
Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046
Napisano 13.01.2013 10:56
If you can dream it, you can do it.
Napisano 14.01.2013 20:05
new monety = cod_get_user_coins(id);
set_hudmessage(255, 255, (...)
if(monety >= 1){
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}
else{
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Wczytuje dane", Zmiana1, Zmiana2);
}
Użytkownik benio101 edytował ten post 15.01.2013 11:02
Dodanie znacznika SMA
Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ![]()
Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046
Napisano 15.01.2013 16:49
If you can dream it, you can do it.
Napisano 15.01.2013 17:54
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych