#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new const nazwa_klasy[] = "Predator(PREMIUM)";
new const opis_klasy[] = "Jestes szybki , posiadasz +10 dgm z famasa i 1/2 z awp 1/2 z he ";
new const bronie_klasy = 1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie_klasy = 40;
new const kondycja_klasy = 65;
new const inteligencja_klasy = 10;
new const wytrzymalosc_klasy = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "PatryK");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa_klasy, opis_klasy, bronie_klasy , zdrowie_klasy, kondycja_klasy, inteligencja_klasy, wytrzymalosc_klasy);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS &&
damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00,
idinflictor, damagebits);///30 to dodatkowe dmg
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z kompilacją klasy
Temat rozp. PatyK, 03.01.2013 18:57
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.01.2013 18:57
Siema mam problem z kompilacją klasy, proszę o powiedzenie gdzie jest błąd żebym go nie popełnił na przyszłość 
#2
Napisano 04.01.2013 01:12
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new const nazwa_klasy[] = "Predator
(PREMIUM)";
new const opis_klasy[] = "Jestes szybki ,
posiadasz +10 dgm z famasa i 1/2 z awp
1/2 z he ";
new const bronie_klasy = 1<<CSW_
HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_
AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie_klasy = 40;
new const kondycja_klasy = 65;
new const inteligencja_klasy = 10;
new const wytrzymalosc_klasy = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "PatryK");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player",
"TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis,
bronie, zdrowie, kondycja,
inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor,
idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_
FAMAS &&
damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0,
0.00,
idinflictor, damagebits);///30 to dodatkowe
dmg
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY
BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil
Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\
lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.01.2013 15:44
#3
Napisano 04.01.2013 01:55
Zjadłeś okrągły nawias otwierający dla pierwszej broni w new const bronie_klasy
Użytkownik JabLuszko edytował ten post 04.01.2013 01:56
#4
Napisano 08.01.2013 16:29
Kolega wyżej ma racje 
Wystarczyło dodać okrągly nawias przed

Wystarczyło dodać okrągly nawias przed
1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47)Co w całości miało się prezentować mniej więcej tak
new const bronie_klasy = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47)
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






Predator.amxx






