Proszę o 1 klasę od poziomu. Oto Ona :
Ninja (8500lvl)- 1/1 nóż (PPm), 1/7 usp
Staty- wszystko po 200
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.12.2012 20:26
#2
Napisano 28.12.2012 20:39
Prosze
Sprawdz tylko czy działa
Sprawdz tylko czy działa
Załączone pliki
#3
Napisano 29.12.2012 09:49
hmm jednak jest jeden problem. Klasa jest widoczna gdy wpisze /klasy lecz nie moge jej wybrac. I sprawdzilem komplikacje. I sa 3 bledy:
codclass_ninja.sma(29) : warning 217: loose indentation codclass_ninja.sma(37) : warning 217: loose indentation codclass_ninja.sma(39) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
Użytkownik benio101 edytował ten post 11.01.2013 10:02
Dodanie znacznika CODE
#4
Napisano 29.12.2012 11:46
to warningi. Masz frakcje ??
#5
Napisano 29.12.2012 11:50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja (8500lvl)";
new const opis[] = "1/1 nóż (PPm), 1/7 usp";
new const bronie = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 200;
new bool:ma_klase[33];
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 1
oneonone[id][CSW_USP] = 7
new dostepna = 8500;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 8500)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
oneonone[id][CSW_USP] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Bez ostrzeżeń
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
codclass_ninja.amxx









