Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na wymuszanie przycisku u BOTA


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzej12345

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.12.2012 16:18

Witam, potrzebuje pluginu który wymusza przycisk "1" raz na 4sekundy u bota. Sam wykombinowałem coś takiego, ale niestety nie działa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "wymuszanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aasdasd"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public bot(id)
{
	if(is_user_bot(id))
	get_user_name(id, "BOT", 31)
	set_task(4.0, "wciskaj", id)
}
public wciskaj(id)
{
	client_cmd(id, "MENU_ITEM_1")
}


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2012 16:41

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN	"Force Button"

#define AUTHOR	"DarkGL"

#define VERSION	"1.0"



new maxPlayers	=	32;



public plugin_init(){

	

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	maxPlayers	=	get_maxplayers();

	

	set_task( 4.0 , "forceButton" , .flags = "b" );

}



public forceButton(){

	for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers ; iPlayer++ ){

		

		if( !is_user_bot( iPlayer ) ){

			continue;

		}

		

		client_cmd( iPlayer , "slot1" );

	}

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Andrzej12345

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.12.2012 18:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN	"Force Button"
#define AUTHOR	"DarkGL"
#define VERSION	"1.0"

new maxPlayers	=	32;

public plugin_init(){
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	maxPlayers	=	get_maxplayers();
	
	set_task( 4.0 , "forceButton" , .flags = "b" );
}

public forceButton(){
	for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers ; iPlayer++ ){
		
		if( !is_user_bot( iPlayer ) ){
			continue;
		}
		
		client_cmd( iPlayer , "slot1" );
	}
}


Niestety, mamy dwa boty w teamach, jeden "X", drugi "Y" i w glosowaniu nic nie robią, za chęci masz +, jeżeli znajdziesz czas, odpowiedz. Wgrane są Team Fake boty.

Pozdrawiam

Użytkownik Andrzej12345 edytował ten post 25.12.2012 18:21


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2012 18:23

:facepalm: jeżeli o coś prosisz warto dokładnie napisać czego potrzebujesz taką zmianę łatwo przeprowadzić W pluginie od głosowania
  • +
  • -
  • 1

#5 Andrzej12345

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.12.2012 18:32

Dzięki wielkie.

Więc mam problem, wgrałem na swój serwer ten o to plugin Multimod Plugin - AlliedModders z Alliedmoddersów. Ten plugin jest złożony jakby z trzech części - mapchooser, multimod oraz txt plik . Ten plugin dzieli głosowanie na dwie części, najpierw votowanie do moda. następnie po wybraniu moda, z pliku maps-X.ini pobierane są mapy do danego moda. Teraz o co chodzi? Jeżeli nie ma żadnych ludzi na serwerze, lub ludzie nie głosują na żaden mod, mod jest wybierany losowo. Następnie nadchodzi czas wybrania mapy, jeżeli kolejny raz nikt nie tknie głosowania ( na mapy od moda ), to wtedy mapa jest pobierana z pliku maps-X.ini ( obecnie granej modyfikacji ), czego efektem jest to, że na mapie dajmy na to SOCCERJAM mapie gram DiabloMod, więc w ogóle nie da się grać.

Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale, starałem się.

Pluginy podaję w załączniku

(1) - mapchooser
(3) - multimod

Załączone pliki


Użytkownik Andrzej12345 edytował ten post 25.12.2012 18:36


#6 Andrzej12345

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.12.2012 08:40

Odswiezam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych