#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "wymuszanie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "aasdasd" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public bot(id) { if(is_user_bot(id)) get_user_name(id, "BOT", 31) set_task(4.0, "wciskaj", id) } public wciskaj(id) { client_cmd(id, "MENU_ITEM_1") }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin na wymuszanie przycisku u BOTA
Temat rozp.
Andrzej12345
, 25.12.2012 16:18
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.12.2012 16:18
Witam, potrzebuje pluginu który wymusza przycisk "1" raz na 4sekundy u bota. Sam wykombinowałem coś takiego, ale niestety nie działa.
#2
Napisano 25.12.2012 16:41
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Force Button" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" new maxPlayers = 32; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) maxPlayers = get_maxplayers(); set_task( 4.0 , "forceButton" , .flags = "b" ); } public forceButton(){ for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers ; iPlayer++ ){ if( !is_user_bot( iPlayer ) ){ continue; } client_cmd( iPlayer , "slot1" ); } }
#3
Napisano 25.12.2012 18:18
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Force Button" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" new maxPlayers = 32; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) maxPlayers = get_maxplayers(); set_task( 4.0 , "forceButton" , .flags = "b" ); } public forceButton(){ for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers ; iPlayer++ ){ if( !is_user_bot( iPlayer ) ){ continue; } client_cmd( iPlayer , "slot1" ); } }
Niestety, mamy dwa boty w teamach, jeden "X", drugi "Y" i w glosowaniu nic nie robią, za chęci masz +, jeżeli znajdziesz czas, odpowiedz. Wgrane są Team Fake boty.
Pozdrawiam
Użytkownik Andrzej12345 edytował ten post 25.12.2012 18:21
#4
Napisano 25.12.2012 18:23
jeżeli o coś prosisz warto dokładnie napisać czego potrzebujesz taką zmianę łatwo przeprowadzić W pluginie od głosowania
#5
Napisano 25.12.2012 18:32
Dzięki wielkie.
Więc mam problem, wgrałem na swój serwer ten o to plugin Multimod Plugin - AlliedModders z Alliedmoddersów. Ten plugin jest złożony jakby z trzech części - mapchooser, multimod oraz txt plik . Ten plugin dzieli głosowanie na dwie części, najpierw votowanie do moda. następnie po wybraniu moda, z pliku maps-X.ini pobierane są mapy do danego moda. Teraz o co chodzi? Jeżeli nie ma żadnych ludzi na serwerze, lub ludzie nie głosują na żaden mod, mod jest wybierany losowo. Następnie nadchodzi czas wybrania mapy, jeżeli kolejny raz nikt nie tknie głosowania ( na mapy od moda ), to wtedy mapa jest pobierana z pliku maps-X.ini ( obecnie granej modyfikacji ), czego efektem jest to, że na mapie dajmy na to SOCCERJAM mapie gram DiabloMod, więc w ogóle nie da się grać.
Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale, starałem się.
Pluginy podaję w załączniku
(1) - mapchooser
(3) - multimod
Więc mam problem, wgrałem na swój serwer ten o to plugin Multimod Plugin - AlliedModders z Alliedmoddersów. Ten plugin jest złożony jakby z trzech części - mapchooser, multimod oraz txt plik . Ten plugin dzieli głosowanie na dwie części, najpierw votowanie do moda. następnie po wybraniu moda, z pliku maps-X.ini pobierane są mapy do danego moda. Teraz o co chodzi? Jeżeli nie ma żadnych ludzi na serwerze, lub ludzie nie głosują na żaden mod, mod jest wybierany losowo. Następnie nadchodzi czas wybrania mapy, jeżeli kolejny raz nikt nie tknie głosowania ( na mapy od moda ), to wtedy mapa jest pobierana z pliku maps-X.ini ( obecnie granej modyfikacji ), czego efektem jest to, że na mapie dajmy na to SOCCERJAM mapie gram DiabloMod, więc w ogóle nie da się grać.
Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale, starałem się.
Pluginy podaję w załączniku
(1) - mapchooser
(3) - multimod
Załączone pliki
Użytkownik Andrzej12345 edytował ten post 25.12.2012 18:36
#6
Napisano 27.12.2012 08:40
Odswiezam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych