#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <zombieplague> const ACCESS_FLAG = ADMIN_BAN #define PLUGIN "Paczki" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Lelek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_concmd("amx_podaruj", "paczka", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>") register_concmd("amx_odbierz", "paczka1", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>") } public paczka(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED; new arg[32], arg2[32]; read_argv(1,arg,31); read_argv(2, arg2, 31); new ile, player; ile = str_to_num(arg2); player = cmd_target(id, arg, 6); if(!player) return PLUGIN_HANDLED; zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + ile); new name_name[32], adminname[32]; get_user_name(player, name_name, 31); get_user_name(id, adminname, 31); client_print(0, print_chat, "Admin: %s podarowal graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile); return PLUGIN_HANDLED; } public paczka1(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED; new arg[32], arg2[32]; read_argv(1,arg,31); read_argv(2, arg2, 31); new ile, player; ile = str_to_num(arg2); player = cmd_target(id, arg, 6); if(!player) return PLUGIN_HANDLED; zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) - ile); new name_name[32], adminname[32]; get_user_name(player, name_name, 31); get_user_name(id, adminname, 31); client_print(0, print_chat, "Admin: %s odebral graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile); return PLUGIN_HANDLED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] Problem z zmiana flagi pluginu na "a"
Temat rozp. Smurfxd, 23.12.2012 11:09
Modyfikacja
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.12.2012 11:09
proszę zmienić aby plugin działał z flagą "a" immunitedem
#2
Napisano 23.12.2012 11:21
Proszę bardzo
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <zombieplague> const ACCESS_FLAG = ADMIN_IMMUNITY #define PLUGIN "Paczki" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Lelek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_concmd("amx_podaruj", "paczka", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>") register_concmd("amx_odbierz", "paczka1", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>") } public paczka(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED; new arg[32], arg2[32]; read_argv(1,arg,31); read_argv(2, arg2, 31); new ile, player; ile = str_to_num(arg2); player = cmd_target(id, arg, 6); if(!player) return PLUGIN_HANDLED; zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + ile); new name_name[32], adminname[32]; get_user_name(player, name_name, 31); get_user_name(id, adminname, 31); client_print(0, print_chat, "Admin: %s podarowal graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile); return PLUGIN_HANDLED; } public paczka1(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED; new arg[32], arg2[32]; read_argv(1,arg,31); read_argv(2, arg2, 31); new ile, player; ile = str_to_num(arg2); player = cmd_target(id, arg, 6); if(!player) return PLUGIN_HANDLED; zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) - ile); new name_name[32], adminname[32]; get_user_name(player, name_name, 31); get_user_name(id, adminname, 31); client_print(0, print_chat, "Admin: %s odebral graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile); return PLUGIN_HANDLED; }
#3
Napisano 23.12.2012 11:24
jest problem
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team amx_paczki2.sma(41) : warning 217: loose indentation amx_paczki2.sma(42) : warning 217: loose indentation amx_paczki2.sma(69) : warning 217: loose indentation amx_paczki2.sma(70) : warning 217: loose indentation Header size: 488 bytes Code size: 4232 bytes Data size: 1236 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes) Total requirements: 22340 bytes 4 Warnings. Done.
#4
Napisano 23.12.2012 11:29
Te błędy nie są istotne, ale łap wersję bez tego:
Załączone pliki
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
#5
Napisano 10.01.2013 17:31
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 10.01.2013 17:32
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX > Problemy
do
Scripting AMXX > Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX > Problemy
do
Scripting AMXX > Pluginy
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych