#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>
const ACCESS_FLAG = ADMIN_BAN
#define PLUGIN "Paczki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_podaruj", "paczka", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>")
register_concmd("amx_odbierz", "paczka1", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>")
}
public paczka(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);
new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + ile);
new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
client_print(0, print_chat, "Admin: %s podarowal graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public paczka1(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);
new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) - ile);
new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
client_print(0, print_chat, "Admin: %s odebral graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Problem z zmiana flagi pluginu na "a"
Temat rozp. Smurfxd, 23.12.2012 11:09
Modyfikacja
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.12.2012 11:09
proszę zmienić aby plugin działał z flagą "a" immunitedem
#2
Napisano 23.12.2012 11:21
Proszę bardzo
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>
const ACCESS_FLAG = ADMIN_IMMUNITY
#define PLUGIN "Paczki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_podaruj", "paczka", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>")
register_concmd("amx_odbierz", "paczka1", ACCESS_FLAG, "<nick> <ilosc>")
}
public paczka(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);
new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + ile);
new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
client_print(0, print_chat, "Admin: %s podarowal graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public paczka1(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);
new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) - ile);
new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
client_print(0, print_chat, "Admin: %s odebral graczowi: %s [%d Ammo Paczek]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#3
Napisano 23.12.2012 11:24
jest problem
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team amx_paczki2.sma(41) : warning 217: loose indentation amx_paczki2.sma(42) : warning 217: loose indentation amx_paczki2.sma(69) : warning 217: loose indentation amx_paczki2.sma(70) : warning 217: loose indentation Header size: 488 bytes Code size: 4232 bytes Data size: 1236 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes) Total requirements: 22340 bytes 4 Warnings. Done.
#4
Napisano 23.12.2012 11:29
Te błędy nie są istotne, ale łap wersję bez tego:
Załączone pliki
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
#5
Napisano 10.01.2013 17:31
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 10.01.2013 17:32
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX > Problemy
do
Scripting AMXX > Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX > Problemy
do
Scripting AMXX > Pluginy
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



plugin.amxx






