FATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer
Wie ktoś czym mogą być spowodowane?
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 22.12.2012 18:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.12.2012 18:21
FATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 22.12.2012 18:30
Napisano 22.12.2012 20:06
public TakeDamageEnt(ent, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_alive(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(!is_valid_ent(ent))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new owner_team = entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(attacker) || get_user_team(owner_team) == get_user_team(attacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(damage >= entity_get_float(ent, EV_FL_health)){
if(equal(classname, CLASNAME_DESANT))
{
blokuj_desant[owner] = true;
desant_taktyczny[owner] = 0;
client_print(owner, print_center, "Desant Taktyczny zniszczony pzez wroga !!!");
create_blast(ent);
remove_entity(ent);
}
if(equal(classname, CLASNAME_C4))
{
ma_c4[owner] = false;
create_damage(ent, 200.0);
create_sphere(ent, 200);
create_blast(ent);
remove_entity(ent);
}
if(equal(classname, CLASNAME_CLAYMORE))
{
create_damage(ent, 100.0);
create_sphere(ent, 100);
create_blast(ent);
remove_entity(ent);
}
if(equal(classname, CLASNAME_SENTRYGUN)){
create_damage(ent, 125.0);
create_sphere(ent, 125);
create_blast(ent);
remove_entity(ent);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych