Mam problem.
Mianowicie, gdy robię klasę w generatorze klas i jest w niej funkcja np. 1/1 z awp, to dodaje się to automatycznie do wszystkich broni(nawet jeśli nie zaznaczę np. usp w generatorze to usp też ma 1/1).
Co tutaj bym musiał zedytować, żeby tylko do scouta 1/4(inny plugin) było aktywne?(jestem zielony w pawnie:D)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "test";
new const opis[] = "xxx";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[test] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Pozdrawiam
Użytkownik Krzysztof97 edytował ten post 20.12.2012 21:48


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











