Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem dd2_final - Nie zmniejsza sie ilosc rund!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mrdrag0n

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.12.2012 00:13

Witam.
Posiadam serwer OnlyDust2 i chciałbym na nim posiadac plugin, która za XX rund restartuję mapę.
Znalazłem kilka pluginów tego dotyczących mianowicie dd2_final, dd2, dd2_15 i nic. W każdym pluginie nie zmniejsza się ilość zagranych rund i cały czas jest napisane;

[DUST2] Restart mapy za 20 rund! - Liczba się nie zmniejsza!

Co rundę liczba rund do restartu mapy się nie zmniejsza i co chwile jest napisane, że 20 !!

Jak zrobić, aby prawidłowo to działało, a może jakiś inny podobny plugin, który na pewno działa?


Z góry dziękuje za pomoc ; )

Aktulanie posiadam taki plugin, który też nie działa;
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
new tt, ct, plimit;
public plugin_init() {
		register_plugin("DD2", "1.1", "byQQ");
	  
		register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
	  
		register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_TextMsg");
	  
		plimit = register_cvar("rr_limit", "20");
}
public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{	  
		static message[32]; get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message));
	  
		if(equal(message, "#Game_will_restart_in")) ct = tt = 0;
		else if(equal(message, "#Terrorists_Win") || equal(message, "#Target_Bombed")) tt++;
		else if(equal(message, "#CTs_Win")) ct++;	  
}
public event_RoundStart()
{
		new limit = get_pcvar_num(plimit);
		new sumka = ct+tt;
	  
		if(sumka >= limit)
		{
				set_cvar_num("sv_restart", 3);
				set_cvar_num("amx_reloadadmins", 1);
				if(tt > ct) ColorChat(0, RED, "[DUST 2]^x04 Wygrali Terrorysci %d/%d", tt, ct);
				else ColorChat(0, RED, "[DUST 2]^x04 Wygrali Anty Terrorysci %d/%d", ct, tt);
			  
				ct = tt = 0;
		}	  
		else ColorChat(0, RED, "[DUST 2]^x04 Restart mapy za %d rund", limit - (ct+tt), (sumka > 1) ? ((sumka < 5) ? "dy" : "dy") : "d");
}

Użytkownik CheQ edytował ten post 19.12.2012 09:44
Usunięcie BBCODE

  • +
  • -
  • 0

#2 absolwent8814d

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 13.02.2013 17:11

mam ten sam problem 20rund i nic ://




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych