Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

zmiana koloru timeleft, nextmap
#1
Napisano 18.12.2012 21:36
po wpisaniu timeleft pisze "Pozostalo czasu : 20:00" to żeby te "20:00" bylo na zielono
i jeszcze po wpisaniu nextmap pisze "Nastepna mapa de_dust2" i zeby bylo na zielono te de_dust2
i jeszcze przed tym np. [BF2] Nastepna mapa de_dust2
[BF2] Pozostalo czasu 20:00
#3
Napisano 18.12.2012 23:02
Użytkownik `NN edytował ten post 18.12.2012 23:03
#5
Napisano 19.12.2012 11:29
Następne co Cię czeka to okiełznanie biblioteki ColorChat, która taka skomplikowana nie jest

Później zabierasz się za przerabianie pluginów tak, aby korzystać wszędzie z ColorChat zamiast z client_print. Później w plikach językowych dodajesz kolory. Ale tu uwaga! W tych plikach musisz wklejać znaki, których w normalnym edytorze nie będzie widać. Aby je wpisać przytrzymaj ALT lewy i na klawiaturze NUMERYCZNEJ (tej po prawej) wpisz odpowiednio 0003 dla koloru drużyny, 0004 dla koloru zielonego i 0001 dla koloru zwykłego, po wpisaniu numeru puść klawisz ALT. Pamiętaj, że znak się w notatniku ani wielu popularnych edytorach nie wyświetli! Najlepiej użyj notepad++, w nim te znaki się wyświetlają jako takie czarne prostokąty z napisami białymi EXT, EOT i SOH.
Ewentualnie możesz użyć innej biblioteki, która daje Ci możliwość używania \t, \g...
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#9
Napisano 22.12.2012 11:11
#10
Napisano 23.12.2012 11:57
Po instalacji plugina wystarczy do plików w data/lang dopisać w wybranych miejscach !g (zielony), !n (żółty/domyślny kolor gracza) i !t (kolor drużyny). Sam tego używam przy multi language i chodzi bez problemu.

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 23.12.2012 11:58
#11
Napisano 23.12.2012 18:09
nextmap: [en] NEXT_MAP = Next Map: PLAYED_MAP = Played map FRIEND_FIRE = Friendly fire [de] NEXT_MAP = Naechste Map: PLAYED_MAP = Gespielte Maps FRIEND_FIRE = Friendly fire [sr] NEXT_MAP = Sledeca Mapa: PLAYED_MAP = Igrana mapa FRIEND_FIRE = Friendly fire [tr] NEXT_MAP = Diger Map: PLAYED_MAP = Oynanan map FRIEND_FIRE = Dost atesi [fr] NEXT_MAP = Prochaine Carte: PLAYED_MAP = Carte jouee FRIEND_FIRE = Friendly fire [sv] NEXT_MAP = N'a'sta karta: PLAYED_MAP = Spelade karta FRIEND_FIRE = Egna laget skada. [da] NEXT_MAP = Naeste bane: PLAYED_MAP = Spillet bane FRIEND_FIRE = Venskablig ild [pl] NEXT_MAP = Nastepna Mapa: PLAYED_MAP = Mapy grane FRIEND_FIRE = Friendly fire [nl] NEXT_MAP = Volgende Map: PLAYED_MAP = Gespeelde map FRIEND_FIRE = Friendly fire [es] NEXT_MAP = Proximo Mapa: PLAYED_MAP = Mapa actual FRIEND_FIRE = Fuego amigo [bp] NEXT_MAP = Proximo Mapa: PLAYED_MAP = Mapa Jogado FRIEND_FIRE = Fogo Amigo [cz] NEXT_MAP = Dalsi mapa: PLAYED_MAP = Aktualni mapa FRIEND_FIRE = Friendly fire [fi] NEXT_MAP = Seuraava mappi: PLAYED_MAP = Pelattu map FRIEND_FIRE = Friendly fire [ls] NEXT_MAP = N3xt M4p: PLAYED_MAP = P|4y3d m4p FRIEND_FIRE = |=r!3nd|y f!r3 [bg] NEXT_MAP = Sledva6tata karta: PLAYED_MAP = Igrana karta FRIEND_FIRE = Friendly fire [ro] NEXT_MAP = Urmatoarea Harta: PLAYED_MAP = Harta Actuala FRIEND_FIRE = Friendly-Fire [hu] NEXT_MAP = A kovetkezo palya: PLAYED_MAP = Jatszott Palya FRIEND_FIRE = Csapattars Sebzes [lt] NEXT_MAP = Kitas zemelapis: PLAYED_MAP = Zaide zemelapiu FRIEND_FIRE = Savu saudymas [sk] NEXT_MAP = Dalsia mapa: PLAYED_MAP = Aktualna mapa FRIEND_FIRE = Friendly fire [mk] NEXT_MAP = Slednata mapa ke bide: PLAYED_MAP = Mapata sto ja igras se vika FRIEND_FIRE = Friendly fire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych