Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o dodanie Premium na Flagę H do klasy Zwinny Żołnierz

Klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 question?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:śląsk
Offline

Napisano 18.12.2012 19:32

Proszę o pomoc w ustawieniu PREMIUM w klasie zwinny żołnierz. Premium na level H.
Z góry dziękuje za pomoc.

Załączony plik  codclass_zwinnyzolniez.sma   1,35 KB  47 Ilość pobrań
  codclass_zwinnyzolniez.amxx

Użytkownik Placek edytował ten post 18.12.2012 19:34

  • +
  • -
  • 0

#2 Piotreq183

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.12.2012 22:05

Trzymaj:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Zwinny Zolniez";
new const opis[] = "Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;

ma_klase[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id,CSW_HEGRENADE)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_MP5NAVY)
{
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/10;
}

return HAM_IGNORED;
}







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych