Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "awp + obrazenia do niej z inteligencji, mniejsza widocznosc";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const frakcja[] = "Amerykanie";
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod












