Chodzi o to , ze prezenty nie maja sie pojawiac losowo na mapie , tylko jak gracz zabije gracza to w miejscu trupa ma pojawic sie prezent i losowo dawal jakis prezent z tych ktore sa w tym pluginie.
#include <amxmodx> #include <amxmisc>register_gift("M4A1", "Prezent_M4A1"); #include <cstrike> #include <fun> #include <prezenty> #define PLUGIN "Lajtowy - prezenty" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_gift("M4A1", "Prezent_M4A1"); register_gift("AWP", "Prezent_AWP"); register_gift("Deagle", "Prezent_Deagle"); register_gift("M3", "Prezent_M3"); register_gift("XM1014", "Prezent_XM1014"); register_gift("Glock", "Prezent_Glock"); register_gift("Usp", "Prezent_Usp"); register_gift("Full Equipment", "Prezent_Full"); register_gift("Kasa", "Prezent_Kasa"); //Na poczatk rundy register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundInit() { gifts_clear_map(); set_task(5.0, "taskSpawnGift", 2368); } public taskSpawnGift() { gift_spawn(); } public Prezent_M4A1(id) { give_item(id, "weapon_m4a1"); } public Prezent_AWP(id) { give_item(id, "weapon_awp"); } public Prezent_Deagle(id) { give_item(id, "weapon_deagle"); } public Prezent_M3(id) { give_item(id, "weapon_m3"); } public Prezent_XM1014(id) { give_item(id, "weapon_xm1014"); } public Prezent_Glock(id) { give_item(id, "weapon_glock18"); } public Prezent_Usp(id) { give_item(id, "weapon_usp"); } public Prezent_Full(id) { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_defuse(id, 1); cs_set_user_nvg(id, 1); set_user_health(id, 130); } public Prezent_Kasa(id) { cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + random_num(1000, 16000)); }pozdrawiam i proszę o szybka przerobke i odpowiedz