Gracz jest w drużynie ct:
Kod na pobieranie drużyny
if(get_user_team == 1) blabla } if(get_user_team ==2) 2blabla
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.12.2012 20:24
if(get_user_team == 1) blabla } if(get_user_team ==2) 2blabla
Napisano 11.12.2012 20:31
Napisano 11.12.2012 20:34
1. 2. 3. 4. 5. 6.
if(get_user_team == 1) // jesli jest TT } else if(get_user_team ==2) // jesli jest CT
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.12.2012 20:40
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 11.12.2012 20:37
Napisano 11.12.2012 20:43
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 11.12.2012 20:44
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.12.2012 20:54
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 11.12.2012 21:01
new team=get_user_team(id);Wersja dla wszystkich członków teamu, bez samego gracza o id id
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i)==team){
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
}
}
new team=get_user_team(id);
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
if(i!=id && is_user_connected(i) && get_user_team(i)==team){
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
}
}
Użytkownik benio101 edytował ten post 11.12.2012 21:03
lit.
Napisano 11.12.2012 21:05
Napisano 11.12.2012 22:23
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych