Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nanozolnierz";
new const opis[] = "Znikasz na 3 sekundy";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
if (ma_klase[id])
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
set_task(3.0, "Widac", id);
}
public Widac(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Dodatki SourceMod













