Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka ym3d4zgfsxrz dodana przez 1stADXionC, 05.02.2021 20:25
Typ:



Ojejj
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
#if defined _diablo_included
  #endinput
#endif
#define _diablo_included
 
#define DIABLO_CONTINUE 0
 
#define DIABLO_STOP 4
 
#define DMG_DIABLOSKILL (1<<31)
 
 
 
native diablo_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/
 
native diablo_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza, 
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_user_przedmiot(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca przedmiot gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc przedmiotu
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_przedmiot(id, przedmiot, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia przedmiot gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc przedmiotu bedzie losowa.
Jezeli przedmiot = -1 przedmiot
bedzie losowy
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_user_runa(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca rune gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc runy
------------------------------*/
 
native diablo_set_user_runa(id, runa, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia rune gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc runy bedzie losowa.
Jezeli runa = -1 runa
bedzie losowy
------------------------------*/
 
native diablo_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/
 
 
native diablo_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_przedmiot_id(const nazwa_przedmiotu[]);
/*------------------------------
Zwaca numer przedmiotu o podanej nazwie
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_przedmiots_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc przedmiotow
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_przedmiot_name(przedmiot, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe przedmiotu do Return
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_przedmiot_desc(przedmiot, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis przedmiotu do Return
------------------------------*/
 
native diablo_get_runa_id(const nazwa_runy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer runy o podanej nazwie
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_runy_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc run
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_runa_name(runa, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe runy do Return
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_runa_desc(runa, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis runy do Return
------------------------------*/
 
native diablo_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/
 
native diablo_get_class_name(przedmiot, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/
 
 
native diablo_get_class_desc(przedmiot, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/
 
 
native diablo_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/
 
 
native diablo_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza. 
------------------------------*/
 
 
native diablo_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza. 
------------------------------*/
 
 
native diablo_register_przedmiot(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy przedmiot oraz zwraca jego numer
------------------------------*/
 
native diablo_register_runa(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowa rune oraz zwraca jego numer
------------------------------*/
 
 
native diablo_register_class(const nazwa[], const opis[4][], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/	
 
 
native diablo_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
 
 
forward diablo_przedmiot_changed(id, przedmiot);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany przedmiotu
------------------------------*/
 
forward diablo_runa_changed(id, runa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany runy
------------------------------*/
 
 
 
forward diablo_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/
 
 
forward diablo_przedmiot_enabled(id, wartosc, przedmiot);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest przedmiot w momencie aktywacji
------------------------------*/
 
 
forward diablo_przedmiot_disabled(id, przedmiot);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest przedmiot w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
 
 
forward diablo_przedmiot_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest przedmiot w momencie uzycia przedmiotu
------------------------------*/
 
forward diablo_runa_enabled(id, wartosc, runa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest runa w momencie aktywacji
------------------------------*/
 
 
forward diablo_runa_disabled(id, runa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest runa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
 
 
forward diablo_runa_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest runa w momencie uzycia runy
------------------------------*/
 
 
forward diablo_class_enabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/
 
 
forward diablo_class_disabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
 
forward diablo_class_skill_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie uzycia umiejetnosci klasy
------------------------------*/
 
 
native cod_get_poziom_perku() 
 

Dodanych wklejek: 3085
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011