Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka ygibjwwob9w1 dodana przez (Kalifta), 15.08.2013 19:08
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33] new const nazwa[] = "Marines [UNIKALNA]"; new const opis[] = "1/1 ze Scauta i +15 dmg z MP5"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Kalifta"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Marines [UNIKALNA]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true ColorChat(id, TEAM_COLOR,"Klasa %s zostala stworzona przez Kalifte",nazwa); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_MP5NAVY) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011