Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka t6cd4xmzb6jj dodana przez Skull., 17.03.2015 00:50
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
#include <amxmodx>
//#include <codmod>
#include <ColorChat2>
 
#define PLUGIN "[COD] Wymiana Perkami"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote & Cypis"
 
#define PREFIX_COD "**ProCOD**"
 
native cod_set_user_perk(id, przedmiot, wartosc, lp)
native cod_get_user_class(id)
native cod_get_user_perk(id, wartocs, lp)
native cod_get_perk_name(perk, Return[], len)
 
new bool:dostal_przedmiot[33][2];
new oddaj_id[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
	register_clcmd("say /wymien", "MenuPerkow");
	register_clcmd("say /zamien", "MenuPerkow");
	register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
 
public MenuPerkow(id)
{
	new menu, formats[64];
	formatex(formats, charsmax(formats), "y[wByy-rSkully] rProCOD wMenu Wymiany yPerkow:")
	menu = menu_create(formats, "MenuPerkow_Handler");
 
	menu_additem(menu, "w[rProCODw] yWymien Perk 1");
	menu_additem(menu, "w[rProCODw] yWymien Perk 2");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
	menu_display(id, menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuPerkow_Handler(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0: ZamienPerk(id)
		case 1: ZamienPerk2(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public cod_perk_changed(id)
{
	dostal_przedmiot[id][1] = false;
	dostal_przedmiot[id][0] = false;
}
 
public ZamienPerk(id)
{
	new szText[128], szPerk[33];
	new menu = menu_create("y[wByy-rSkully] rProCOD wWymian yPerk 1:", "ZamienPerk_Handle");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		oddaj_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63);
		cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i, 0, 0), szPerk, 32);
		format(szText, 127, "%s y[%s]", nazwa_gracza, szPerk);  
		menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
}
 
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
	{
		client_print(id, print_chat, "%s Nie odnaleziono zadanego Gracza!", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][0])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Wybrany Gracz musi poczekac^x04 1^x01 runde.", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(dostal_przedmiot[id][0])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Musisz poczekac^x04 1^x01 runde!", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Wybrany Gracz nie Perka 1 !", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!cod_get_user_perk(id, 0, 0))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz Perka 1 !", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new nazwa_menu[128], nick[64];
 
	get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
	formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "rProCOD y- wWymien sie yPerkiem 1 wz r%s:", nick)
 
	new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
	menu_additem(menu2, "Tak", nick);
	menu_addblank(menu2, 0)
	menu_additem(menu2, "Nie", nick);
 
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(oddaj_id[item], menu2);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public menu_wymien(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new access, callback, data[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
	new id2 = get_user_index(data)
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			new wartosc1, wartosc2;
			new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 0)
			new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 0)
 
			cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 0);
			cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 0);
 
			dostal_przedmiot[id2][0] = true;
			dostal_przedmiot[id][0] = true;
 
			new nazwa_dajacego[64];
 
			get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
 
			ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Wymieniles sie Perkiem 1 z^x04 %s", PREFIX_COD, data);
			ColorChat(id2, GREEN, "%s^x01 Wymieniles sie Perkiem 1 z^x04 %s", PREFIX_COD, nazwa_dajacego);
			client_print(id, print_chat, "Gracz 1. Perk przed: %d, Perk po: %d.", perk_dajacego, cod_get_user_perk(id, wartosc2, 0))
			client_print(id, print_chat, "Gracz 2. Perk przed: %d, Perk po: %d.", perk_oddajacego, cod_get_user_perk(id2, wartosc2, 0))
		}
		case 1:	ColorChat(id2, GREEN, "%s^x01 Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane Perka 1 !", PREFIX_COD);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
	if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0))
		return ITEM_DISABLED;
	return ITEM_ENABLED;
}
 
public ZamienPerk2(id)
{
	new szText[128], szPerk[33];
	new menu = menu_create("y[wByy-rSkully] rProCOD wWymian yPerk 2:", "ZamienPerk_Handle2");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		oddaj_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63);
		cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i, 0, 1), szPerk, 32);
		format(szText, 127, "%s y[%s]", nazwa_gracza, szPerk);  
		menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
}
 
public ZamienPerk_Handle2(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
	{
		client_print(id, print_chat, "%s Nie odnaleziono zadanego Gracza!", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][1])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Wybrany Gracz musi poczekac^x04 1^x01 runde.", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(dostal_przedmiot[id][1])
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Musisz poczekac^x04 1^x01 runde!", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Wybrany Gracz nie mam Perka 2 !", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!cod_get_user_perk(id, 0, 1))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz Perka 2 !", PREFIX_COD);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new nazwa_menu[128], nick[64];
	get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
	formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "rProCOD y- wWymien sie yPerkiem 2 wz r%s:", nick)
 
	new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien2");
	menu_additem(menu2, "Tak", nick);
	menu_addblank(menu2, 0)
	menu_additem(menu2, "Nie", nick);
 
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(oddaj_id[item], menu2);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public menu_wymien2(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new access, callback, data[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
	new id2 = get_user_index(data)
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			new wartosc1, wartosc2;
			new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 1)
			new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 1)
 
			cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 1);
			cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 1);
 
			dostal_przedmiot[id2][1] = true;
			dostal_przedmiot[id][1] = true;
 
			new nazwa_dajacego[64];
 
			get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
 
			ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Wymieniles sie Perkiem 2 z^x04 %s", PREFIX_COD, data);
			ColorChat(id2, GREEN, "%s^x01 Wymieniles sie Perkiem 2 z^x04 %s", PREFIX_COD, nazwa_dajacego);
			client_print(id, print_chat, "Gracz 1. Perk przed: %d, Perk po: %d.", perk_dajacego, cod_get_user_perk(id, wartosc2, 1))
			client_print(id, print_chat, "Gracz 2. Perk przed: %d, Perk po: %d.", perk_oddajacego, cod_get_user_perk(id2, wartosc2, 1))
		}
		case 1:	ColorChat(id2, GREEN, "%s^x01 Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane Perka 2 !", PREFIX_COD);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public OddajPerk_Callback2(id, menu, item)
{
	if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1))
		return ITEM_DISABLED;
	return ITEM_ENABLED;
}

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011