Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka s9tha8j7zlwk dodana przez Anty, 06.04.2012 20:25
Typ:



Nowe statystyki->poradnik
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
Zaczynamy:
Otwórz swój plik QTM_CodMod.sma
 
 
 
Znajdź: 
#include <hamsandwich>;
 
Dodaj ZA, w nowej linijce: 
#include <fun>;
 
Znajdź:
new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],			// Ten punkt jest wymagany przy dodawaniu grawitacji. Jeżeli dodajesz inną statystykę to prawdopodobnie możesz pominąć ten punkt.
Float:szybkosc_gracza[33],							// Jeżeli nie wiesz czy to zrobić, to przeczytaj "Po pierwsze". To jest pierwsza trudna rzecz w tym poradniku.
Float:redukcja_obrazen_gracza[33]; // *TU USUŃ ŚREDNIK* //	// Dalej będzie gorzej, bo będziesz musiał wymyślić sposób w jaki będą zamieniane punkty na statystykę. Jeżeli dodajesz grawitację, to rób dalej to co jest opisane w tym poradniku.
 
Usuń w wyróżnionej linijce na końcu średnik (;) i wstaw przecinek zamiast niego (,)
 
Dodaj ZA:
Float:wartosc_grawitacji_gracza[33];
 
Znajdź:
new punkty_gracza[33],
zdrowie_gracza[33],
inteligencja_gracza[33],
wytrzymalosc_gracza[33],
kondycja_gracza[33];  // *TU USUŃ ŚREDNIK* //
 
Usuń w wyróżnionej linijce na końcu średnik (;) i wstaw przecinek zamiast niego (,)
Dodaj ZA:
grawitacja_gracza[33];
 
Znajdź:
new bonusowe_bronie_gracza[33],
bonusowe_zdrowie_gracza[33],
bonusowa_inteligencja_gracza[33],
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
bonusowa_kondycja_gracza[33]; // *TU USUŃ ŚREDNIK* //
 
Usuń w wyróżnionej linijce na końcu średnik (;) i wstaw przecinek zamiast niego (,)
Dodaj ZA:
bonusowa_grawitacja_gracza[33];
 
Znajdź:
new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
 
Dodaj ZA:
grawitacja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
 
Znajdź:
register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
 
Dodaj ZA:
register_native("cod_set_user_bonus_gravity", "UstawBonusowaGrawitacje", 1);
 
Znajdź:
register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);
 
Dodaj ZA:
register_native("cod_points_to_gravity", "PrzydzielGrawitacje", 1);
 
Znajdź:
register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
 
Dodaj ZA:
register_native("cod_get_user_gravity", "PobierzGrawitacje", 1);
 
Znajdź:
register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
 
Dodaj ZA:
register_native("cod_get_class_gravity", "PobierzGrawitacjeKlasy", 1);
 
Znajdź:
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawNowaKlase(id);
klasa_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 0;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
punkty_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
inteligencja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
 
Dodaj ZA:
grawitacja_gracza[id] = 0;
 
Znajdź:
bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
 
Dodaj ZA:
bonusowa_grawitacja_gracza[id] = 0;
 
Znajdź:
format(opis, charsmax(opis), "yKlasa: w%s^nyInteligencja: w%i^nyZdrowie: w%i^nyWytrzymalosc: w%i^nyKondycja: w%i^nyBronie:w%s^nyDodatkowy opis: w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
 
Dodaj ZA ^nyKondycja: w%i w tej samej linii:
^nyGrawitacja: w%i
 
Dodaj ZA kondycja_klas[item], w tej samej linii:
grawitacja_klas[item],
 
////////////Te punkty dotyczą szybkiego rozdawania statystyk. Nie opiszę jak to zrobić bez tego bajeru, gdyż to mija się z celem (tzn. nie lubię 200 razy klikać 2, po wpisaniu /reset)/////////
Znajdź:
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
 
Dodaj ZA:
new grawitacja[60];
 
Znajdź:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: r%i y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
 
Dodaj ZA:
format(grawitacja, charsmax(grawitacja), "Grawitacja: r%i y(Zmniejsza grawitacje)", PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1));
 
Znajdź:
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
 
Dodaj ZA:
format(allgrawitacja, charsmax(allgrawitacja), "Dodaj wszystko w grawitacje");
 
Znajdź:
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
 
Dodaj ZA:
format(grawitacjaa, charsmax(grawitacjaa), "Dodaj 10 punktow w grawitacje");
 
Znajdź:
menu_additem(menu, kondycja);
 
Dodaj ZA:
menu_additem(menu, grawitacja);
 
Znajdź:
menu_additem(menu, kondycjaa);
 
Dodaj ZA:
menu_additem(menu, grawitacjaa);
 
Znajdź:
menu_additem(menu, allkondycja);
 
Dodaj ZA:
menu_additem(menu, allgrawitacja);
 
Znajdź i USUŃ:
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
 
Znajdź:
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;  // *TU USUŃ ŚREDNIK* //
 
Usuń w wyróżnionej linijce na końcu średnik (;) i wstaw przecinek zamiast niego (,)
Dodaj ZA:
limit_gra;
 
Znajdź:
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;
 
Teraz zaczęła się trudna rzecz. Weź kalkulator, wpisz maksymalny level na twoim CoDzie, odejmij od tego 1, pomnóż przez 2, a wynik podziel przez tyle, ile chcesz mieć statystyk. Jeżeli zwiększysz bądź zmniejszysz level na swoim CoDie, musisz ponownie wykonać to działanie, ponownie zmienić wartości w limitach i ponownie skompilować plik, komplilując sobie życie. Jeżeli Ci ta rzecz nie wyszła, to przeczytaj "Po pierwsze".
Zamień NA
limit_int = twój_wynik;
limit_zdr = twój_wynik;
limit_kon = twój_wynik;
limit_wyt = twój_wynik;
limit_gra = twój_wynik;
 
Znajdź:
case 3: 
{	
	if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
	{
		kondycja_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id]--;
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
 
Dodaj ZA:
case 4: 
{	
	if(grawitacja_gracza[id] < limit_gra)
	{
		grawitacja_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id]--;
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
 
Znajdź:
case 7: 
{	
	if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
	{
		if(punkty_gracza[id] < 10)
		{
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
		}
		else
		{
			if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
			{
				kondycja_gracza[id] += 10;
				punkty_gracza[id] -= 10;
			}
			else
			{
				new punktydododania;
				punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
				kondycja_gracza[id] += punktydododania;
				punkty_gracza[id] -= punktydododania;
			}
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
	}
 
Dodaj ZA:
case 9: 
{	
	if(grawitacja_gracza[id] < limit_gra)
	{
		if(punkty_gracza[id] < 10)
		{
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
		}
		else
		{
			if(grawitacja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
			{
				grawitacja_gracza[id] += 10;
				punkty_gracza[id] -= 10;
			}
			else
			{
				new punktydododania;
				punktydododania = limit_gra - grawitacja_gracza[id];
				grawitacja_gracza[id] += punktydododania;
				punkty_gracza[id] -= punktydododania;
			}
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
 
Znajdź:
case 11: 
{	
	if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
	{
		if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
		{
			punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
			kondycja_gracza[id] = limit_kon;
		}
		else
		{
			kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
			punkty_gracza[id] = 0;
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
 
Dodaj ZA:
case 14: 
{	
	if(grawitacja_gracza[id] < limit_gra)
	{
		if(punkty_gracza[id] > limit_gra - grawitacja_gracza[id])
		{
			punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + grawitacja_gracza[id] - limit_gra;
			grawitacja_gracza[id] = limit_gra;
		}
		else
		{
			grawitacja_gracza[id] = grawitacja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
			punkty_gracza[id] = 0;
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
 
Zamień w tej funkcji (public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)) wszystkie numery CASE tak by wzrastały od 0 (case 0, case 1, case 2, itd.).
///////////Koniec punktów dotyczących szybkiego rozdawania statystyk./////////
 
Znajdź:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
 
Dodaj ZA:
grawitacja_gracza[id] = 0;
 
Znajdź:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
 
Dodaj ZA #%i w tej samej linijce:
#%i
 
Dodaj ZA kondycja_gracza[id]:
, grawitacja_gracza[id]
 
Znajdź:
new danegracza[6][32];
 
Zwiększ o 1 liczbę w pierwszym nawiasie kwadratowym ([6] na [7])
 
Znajdź:
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
 
Dodaj ZA danegracza[5], 31 w tej samej linii:
, danegracza[6], 31);
 
 
Znajdź:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
 
Dodaj ZA:
grawitacja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
 
 
Znajdź:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
Dodaj ZA kondycja_gracza[id] w tej samej linii:
-grawitacja_gracza[id]
 
 
Znajdź:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
Dodaj ZA kondycja_gracza[id] w tej samej linii:
-grawitacja_gracza[id]
 
 
Znajdź:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
Dodaj ZA kondycja_gracza[id] w tej samej linii:
-grawitacja_gracza[id]
 
Znajdź:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
 
Dodaj ZA:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Grawitacja dzieki pordanikowi kisiel96. Odwiedz AMXX.pl");
 
Znajdź:
public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc)
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc;
 
Dodaj ZA:
public UstawBonusowaGrawitacje(id, wartosc)
	bonusowa_grawitacja_gracza[id] = wartosc;
 
Znajdź:
public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}
 
Dodaj ZA:
public PrzydzielGrawitacje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-grawitacja_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	grawitacja_gracza[id] += wartosc;
}
 
Znajdź:
public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
	new wytrzymalosc;
 
	if(wytrzymalosc_zdobyta)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_bonusowa)
		wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_klasy)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return wytrzymalosc;
}
 
Dodaj ZA:
public PobierzGrawitacje(id, grawitacja_zdobyta, grawitacja_klasy, grawitacja_bonusowa)
{
	new grawitacja;
 
	if(grawitacja_zdobyta)
		grawitacja += grawitacja_gracza[id];
	if(grawitacja_bonusowa)
		grawitacja += bonusowa_grawitacja_gracza[id];
	if(grawitacja_klasy)
		grawitacja += grawitacja_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return grawitacja;
}
 
Znajdź:
public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return wytrzymalosc_klas[klasa];
	return -1;
}
 
Dodaj ZA:
public PobierzGrawitacjeKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return grawitacja_klas[klasa];
	return -1;
}
 
Znajdź:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
	if(params != 7)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
Zwiększ o 1 liczbę w if(params != 7) (if(params != 8))
 
Znajdź:
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
 
Dodaj ZA:
grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
 
Znajdź:
public ZastosujAtrybuty(id)
{
	redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
 
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id,