Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka pcy6v1y40lw dodana przez kasza, 04.02.2013 22:47
aaa
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342. 343. 344. 345. 346. 347. 348. 349. 350. 351. 352. 353. 354. 355. 356. 357. 358. 359. 360. 361. 362. 363. 364. 365. 366. 367. 368. 369. 370. 371. 372. 373. 374. 375. 376. 377. 378. 379. 380. 381. 382. 383. 384. 385. 386. 387. 388. 389. 390. 391. 392. 393. 394. 395. 396. 397. 398. 399. 400. 401. 402. 403. 404. 405. 406. 407. 408. 409. 410. 411. 412. 413. 414. 415. 416. 417. 418. 419. 420. 421. 422. 423. 424. 425. 426. 427. 428. 429. 430. 431. 432. 433. 434. 435. 436. 437. 438. 439. 440. 441. 442. 443.
// Zapis n SQL, odkomentuj aby włączyć //#define SQL // Flaga uprawnien do dawania odznak oraz restartowania ranku #define ADMIN_UPRAWNIENIA ADMIN_IMMUNITY // Aby wlaczyc kolorowy say(colorchat) w grze odkomentuj #define KOLOROWY_SAY //Nowy wyglad Hud #define NOWY_HUD //V.I.P #define VIP_BF2 #if defined VIP_BF2 // Flaga V.i.P #define VIP ADMIN_LEVEL_G #endif //Standardowy HUD //#define STANDARDOWY_HUD // Aby wlaczyc kolorowy stary hud w grze odkomentuj //#define KOLOROWY_HUD #if defined KOLOROWY_HUD //#define CZERWONY_STARY_HUD //#define NIEBIESKI_STARY_HUD //#define SZARY_STARY_HUD //#define ZOLTY_STARY_HUD //#define DRUZYNOWY_STARY_HUD #endif // Aby wlaczyc prefix w say odkomentuj #define PREFIX #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <csx> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 2: Rank Mod"; new const gWersjaPluginu[] = "1.5.1a"; new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"; //Message sending variables #if defined KOLOROWY_SAY new gmsgScreenFade; new gmsgScreenShake; #else new gmsgScreenFade; new gmsgScreenShake; new gmsgSayText; #endif #if defined STANDARDOWY_HUD new gmsgStatusText; #endif #if defined NOWY_HUD new gHUD; #define TASK_HUD 9897 #endif new gHudSyncAimInfo; new gMaxPlayers; new bool:gCZBotRegisterHam; #define MAX_RANKS 17 #define MAX_BADGES 12 //Motd variables new configsdir[200]; new configfile[200]; //Cvar vars new gPcvarBF2Active; new gPcvarBadgesActive; new gPcvarFreeAwp; new gPcvarXpMultiplier; new gPcvarIconTime; new gPcvarFlagKills; new gPcvarHelpUrl; new gPcvarBadgePowers; new gPcvarFlagRoundPoints; new gPcvarFlagMatchPoints; new gPcvarXpMinPlayers; new gPcvarHudOptions; new gPcvarStatusText; new gPcvarFFA; new gPcvarSaveType; new gPcvarRankBots; new gPcvarBotQuota; new gPcvarSVLan; #if defined SQL //Cvars SQL new pPcvarDBHost; new pPcvarDBUser; new pPcvarDBPassword; new pPcvarDBBase; #endif //Cvary Odznaki new gPcvarHP; new gPcvarSpeed; new gPcvarKasa; new gPcvarGrav1; new gPcvarGrav2; new gPcvarGrav3; new gPcvarGrav4; new gPcvarGrav5; new gPcvarGrav6; new gPcvarArmor1; new gPcvarArmor2; new gPcvarArmor3; new gPcvarArmor4; new gPcvarArmor5; new gPcvarArmor6; //Cvar vars new new gPcvarWymus; new gPcvarBomba; new gGracze[32]; new gZablokuj; //Current players info new gPlayerJump[33]; new g_PlayerRank[33]; new g_PlayerBadges[33][MAX_BADGES]; new knifekills[33]; new pistolkills[33]; new sniperkills[33]; new parakills[33]; new defuses[33]; new plants[33]; new explosions[33]; new accuracy[33]; new totalkills[33]; new gSaveKey[33][32]; new smgkills[33]; new shotgunkills[33]; new riflekills[33]; new grenadekills[33]; new g_count; new bronze[33]; new silver[33]; new gold[33]; //Temp storage variables new numofbadges[33]; new bool:newplayer[33]; new g_lastwpn[33]; new bool:g_imobile[33]; new bool:freezetime; new highestrank; new highestrankid; new gStatsLoaded[33]; new gCurrentFOV[33]; new g_friend[33]; new bool:g_invis[33]; new bool:g_grav[33]; new bool:g_silent[33]; new bool:gPlayerMedkitUsed[33]; new bool:is_on_knife[33]; new menuselection[33]; //Server stats new highestrankserver, highestrankservername[32], mostkills, mostkillsid, mostkillsname[32], mostwins, mostwinsname[32]; new menuselected[33][3]; //0 - Badge/Kills selected 0/1 //1 - Badgenum/Kills //2 - Badgelevel //Sound Vars new gSoundRank[] = "bf2rank/bf2rank_promotion.wav"; //Rank gained sound new gSoundBadge[] = "bf2rank/bf2rank_award.wav"; //Badges earned sound //Sprite vars new gSprite[22], g_healspr; new const sprite_heal[] = "sprites/bf2rankspr/heal.spr" #if defined SQL //SQl vars #include <sqlx> new Handle:g_SqlTuple; new g_Cache[512]; new bool:SQLenabled; new bool:gIntermission; #else //nVault #include <nvault> new g_Vault; new gPcvarPruneDays; #endif new gPlayerName; //Bf2 includes #if defined KOLOROWY_SAY #include <colorchat> #endif #if defined KOLOROWY_HUD #include <colorstatus> #endif #if defined VIP_BF2 #include "bf2/vip.inl" #endif #include "bf2/const.inl" #include "bf2/effect.inl" #include "bf2/cmds.inl" #include "bf2/events.inl" #include "bf2/save.inl" #include "bf2/forwards.inl" #include "bf2/check.inl" #include "bf2/badgepowers.inl" #include "bf2/menu.inl" #include "bf2/hud.inl" #include "bf2/othermods.inl" #include "bf2/csx.inl" #include "bf2/ham.inl" #include "bf2/apteczka.inl" #if defined SQL #include "bf2/sql.inl" #endif public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); #if defined KOLOROWY_HUD initColorStatus(); #endif #if defined VIP_BF2 initVip(); #endif //Register all the say commands //Public register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku"); register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku"); register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach"); register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach"); register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach"); register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach"); register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2"); register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2"); register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2"); register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2"); register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3"); register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3"); register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3"); register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3"); register_clcmd("say /badges4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4"); register_clcmd("say_team /badges4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4"); register_clcmd("say /odznaki4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4"); register_clcmd("say_team /odznaki4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4"); register_clcmd("say /badges5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5"); register_clcmd("say_team /badges5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5"); register_clcmd("say /odznaki5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5"); register_clcmd("say_team /odznaki5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5"); register_clcmd("say", "cmd_say", 0, "<target> "); register_clcmd("say_team", "cmd_say", 0, "<target> "); register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy"); register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy"); register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy"); register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy"); register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod"); register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod"); register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu"); register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy"); register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy"); register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk"); register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk"); register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina"); register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina"); register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki"); register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki"); register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera"); register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera"); register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki"); register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki"); //Admin register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<player> <badge#> <level#>"); register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<player> <kills#>"); //Cvars //FCVAR_SERVER cvar for game monitor. register_cvar("bf2_version", gWersjaPluginu, FCVAR_SERVER); // Set cvar to update version in case new version loaded while server still running set_cvar_string("bf2_version", gWersjaPluginu); gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1"); gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1"); gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "1"); gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1"); gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2"); gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5"); gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://misieq.elsat.net.pl/amxx"); gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "1"); gPcvarHudOptions = register_cvar("bf2_hud_options", "abcde"); gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1"); #if !defined SQL gPcvarPruneDays = register_cvar("bf2_reset_days", "21"); #endif gPcvarFFA = register_cvar("bf2_ffa", "0"); gPcvarWymus = register_cvar("bf2_wymus", "1"); gPcvarBomba = register_cvar("bf2_bomba", "1"); gPcvarFlagKills = register_cvar("bf2_flag_kills", "2"); gPcvarFlagRoundPoints = register_cvar("bf2_flag_round_kills", "0"); gPcvarFlagMatchPoints = register_cvar("bf2_flag_match_kills", "0"); // Cvary Odznak gPcvarHP = register_cvar("bf2_odznaka_hp", "10"); gPcvarSpeed = register_cvar("bf2_odznaka_szybkosc", "15.0"); gPcvarKasa = register_cvar("bf2_odznaka_kasa", "150"); gPcvarGrav1 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_1", "0.9375"); gPcvarGrav2 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_2", "0.875"); gPcvarGrav3 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_3", "0.8125"); gPcvarGrav4 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_4", "0.75"); gPcvarGrav5 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_5", "0.65625"); gPcvarGrav6 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_6", "0.5625"); gPcvarArmor1 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_1", "50"); gPcvarArmor2 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_2", "100"); gPcvarArmor3 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_3", "150"); gPcvarArmor4 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_4", "200"); gPcvarArmor5 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_5", "250"); gPcvarArmor6 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_6", "300"); #if defined SQL /* SQL */ pPcvarDBHost = register_cvar("bf2_db_host", "127.0.0.1"); pPcvarDBUser = register_cvar("bf2_db_user", "rabka_misieq"); pPcvarDBPassword = register_cvar("bf2_db_pass", "jw1553"); pPcvarDBBase = register_cvar("bf2_db_database", "rabka_misieq"); #endif gPcvarSaveType = get_cvar_pointer("csstats_rank"); gPcvarRankBots = get_cvar_pointer("csstats_rankbots"); gPcvarBotQuota = get_cvar_pointer("bot_quota"); gPcvarSVLan = get_cvar_pointer("sv_lan"); //Message sending. #if defined KOLOROWY_SAY gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake"); #else gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake"); gmsgSayText = get_user_msgid("SayText"); #endif #if defined STANDARDOWY_HUD gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText"); #endif //Register events, logs and forwards to be captured register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0"); //add freeztime start code register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); register_event("SetFOV", "Event_SetFOV", "be"); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); //freezetime end code register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End"); register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission"); #if defined STANDARDOWY_HUD register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "Message_StatusValue"); #endif register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1"); register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0"); register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0"); // Must use post or else is_user_alive will return false when dead player respawns RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre"); #if defined NOWY_HUD RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1); #endif gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj(); gMaxPlayers = get_maxplayers(); gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") register_forward(FM_CmdStart, "FM_CmdStart1"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound1"); get_players(gGracze, gZablokuj, "ch"); #if defined NOWY_HUD gHUD = CreateHudSyncObj(); #endif #if defined PREFIX register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat"); #endif }
Dodanych wklejek: 12215
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011