Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka p9t3i2vt5cpn dodana przez kakus002, 28.08.2014 11:46
Typ:



333333
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
#define DMG_SLASH (1<<2)
 
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Posiada Deagle,1/1 z Knife, Niewidka(25/255), Skoki Grawitacyjne (100/800).";
new const bronie    = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "^x01[Menu_Klas] ^x04 Klasa Stworzona Przez LosT'a. Milej Zabawy !")	
 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
 
	ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(damagebits & DMG_SLASH)
	{
		//new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		//if(weapon == CSW_KNIFE) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011