Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka p9t3i2vt5cpn dodana przez kakus002, 28.08.2014 11:46
333333
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> #include <fun> #include <colorchat> #define DMG_SLASH (1<<2) new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Posiada Deagle,1/1 z Knife, Niewidka(25/255), Skoki Grawitacyjne (100/800)."; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 90; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT."); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "^x01[Menu_Klas] ^x04 Klasa Stworzona Przez LosT'a. Milej Zabawy !") entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_SLASH) { //new weapon = get_user_weapon(idattacker); //if(weapon == CSW_KNIFE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011