Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka nr5wdorbc dodana przez Gość, 02.01.2015 16:22
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342. 343. 344. 345. 346. 347. 348. 349. 350. 351. 352. 353. 354. 355. 356. 357. 358. 359. 360. 361. 362. 363. 364. 365. 366. 367. 368. 369. 370. 371. 372. 373. 374. 375. 376. 377. 378. 379. 380. 381. 382. 383. 384. 385. 386. 387. 388. 389. 390. 391. 392. 393. 394. 395. 396. 397. 398. 399. 400. 401. 402. 403. 404. 405. 406. 407. 408. 409. 410. 411. 412. 413. 414. 415. 416. 417. 418. 419. 420. 421. 422. 423. 424. 425. 426. 427. 428. 429. 430. 431. 432. 433. 434. 435. 436. 437. 438. 439. 440. 441. 442. 443.
// Zapis n SQL, odkomentuj aby włączyć
//#define SQL
// Flaga uprawnien do dawania odznak oraz restartowania ranku
#define ADMIN_UPRAWNIENIA ADMIN_IMMUNITY
// Aby wlaczyc kolorowy say(colorchat) w grze odkomentuj
#define KOLOROWY_SAY
//Nowy wyglad Hud
#define NOWY_HUD
//V.I.P
//#define VIP_BF2
#if defined VIP_BF2
// Flaga V.i.P
#define VIP ADMIN_LEVEL_G
#endif
//Standardowy HUD
//#define STANDARDOWY_HUD
// Aby wlaczyc kolorowy stary hud w grze odkomentuj
//#define KOLOROWY_HUD
#if defined KOLOROWY_HUD
//#define CZERWONY_STARY_HUD
//#define NIEBIESKI_STARY_HUD
//#define SZARY_STARY_HUD
//#define ZOLTY_STARY_HUD
//#define DRUZYNOWY_STARY_HUD
#endif
// Aby wlaczyc prefix w say odkomentuj
#define PREFIX
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 2: Rank Mod";
new const gWersjaPluginu[] = "1.5.1a";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
//Message sending variables
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
#if defined STANDARDOWY_HUD
new gmsgStatusText;
#endif
#if defined NOWY_HUD
new gHUD;
#define TASK_HUD 9897
#endif
new gHudSyncAimInfo;
new gMaxPlayers;
new bool:gCZBotRegisterHam;
#define MAX_RANKS 17
#define MAX_BADGES 12
//Motd variables
new configsdir[200];
new configfile[200];
//Cvar vars
new gPcvarBF2Active;
new gPcvarBadgesActive;
//new gPcvarFreeAwp;
new gPcvarXpMultiplier;
new gPcvarIconTime;
new gPcvarFlagKills;
new gPcvarHelpUrl;
new gPcvarBadgePowers;
new gPcvarFlagRoundPoints;
new gPcvarFlagMatchPoints;
new gPcvarXpMinPlayers;
new gPcvarHudOptions;
new gPcvarStatusText;
new gPcvarFFA;
new gPcvarSaveType;
new gPcvarRankBots;
new gPcvarBotQuota;
new gPcvarSVLan;
#if defined SQL
//Cvars SQL
new pPcvarDBHost;
new pPcvarDBUser;
new pPcvarDBPassword;
new pPcvarDBBase;
#endif
//Cvary Odznaki
new gPcvarHP;
new gPcvarSpeed;
new gPcvarKasa;
new gPcvarGrav1;
new gPcvarGrav2;
new gPcvarGrav3;
new gPcvarGrav4;
new gPcvarGrav5;
new gPcvarGrav6;
new gPcvarArmor1;
new gPcvarArmor2;
new gPcvarArmor3;
new gPcvarArmor4;
new gPcvarArmor5;
new gPcvarArmor6;
//Cvar vars new
new gPcvarWymus;
new gPcvarBomba;
new gGracze[32];
new gZablokuj;
//Current players info
new gPlayerJump[33];
new g_PlayerRank[33];
new g_PlayerBadges[33][MAX_BADGES];
new knifekills[33];
new pistolkills[33];
new sniperkills[33];
new parakills[33];
new defuses[33];
new plants[33];
new explosions[33];
new accuracy[33];
new totalkills[33];
new gSaveKey[33][32];
new smgkills[33];
new shotgunkills[33];
new riflekills[33];
new grenadekills[33];
new g_count;
new bronze[33];
new silver[33];
new gold[33];
//Temp storage variables
new numofbadges[33];
new bool:newplayer[33];
new g_lastwpn[33];
new bool:g_imobile[33];
new bool:freezetime;
new highestrank;
new highestrankid;
new gStatsLoaded[33];
new gCurrentFOV[33];
new g_friend[33];
new bool:g_invis[33];
new bool:g_grav[33];
new bool:g_silent[33];
new bool:gPlayerMedkitUsed[33];
new bool:is_on_knife[33];
new menuselection[33];
//Server stats
new highestrankserver, highestrankservername[32], mostkills, mostkillsid, mostkillsname[32], mostwins, mostwinsname[32];
new menuselected[33][3];
//0 - Badge/Kills selected 0/1
//1 - Badgenum/Kills
//2 - Badgelevel
//Sound Vars
new gSoundRank[] = "bf2rank/bf2rank_promotion.wav"; //Rank gained sound
new gSoundBadge[] = "bf2rank/bf2rank_award.wav"; //Badges earned sound
//Sprite vars
new gSprite[22], g_healspr;
new const sprite_heal[] = "sprites/bf2rankspr/heal.spr"
#if defined SQL
//SQl vars
#include <sqlx>
new Handle:g_SqlTuple;
new g_Cache[512];
new bool:SQLenabled;
new bool:gIntermission;
#else
//nVault
#include <nvault>
new g_Vault;
new gPcvarPruneDays;
#endif
new gPlayerName;
//Bf2 includes
#if defined KOLOROWY_SAY
#include <colorchat>
#endif
#if defined KOLOROWY_HUD
#include <colorstatus>
#endif
#if defined VIP_BF2
#include "bf2/vip.inl"
#endif
#include "bf2/const.inl"
#include "bf2/effect.inl"
#include "bf2/cmds.inl"
#include "bf2/events.inl"
#include "bf2/save.inl"
#include "bf2/forwards.inl"
#include "bf2/check.inl"
#include "bf2/badgepowers.inl"
#include "bf2/menu.inl"
#include "bf2/hud.inl"
#include "bf2/othermods.inl"
#include "bf2/csx.inl"
#include "bf2/ham.inl"
#include "bf2/apteczka.inl"
#if defined SQL
#include "bf2/sql.inl"
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
#if defined KOLOROWY_HUD
initColorStatus();
#endif
#if defined VIP_BF2
initVip();
#endif
//Register all the say commands
//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /badges4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4");
register_clcmd("say_team /badges4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4");
register_clcmd("say /odznaki4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4");
register_clcmd("say_team /odznaki4","show_badgehelp4",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 4");
register_clcmd("say /badges5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5");
register_clcmd("say_team /badges5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5");
register_clcmd("say /odznaki5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5");
register_clcmd("say_team /odznaki5","show_badgehelp5",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 5");
register_clcmd("say", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say_team", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<player> <kills#>");
//Cvars
//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gWersjaPluginu, FCVAR_SERVER);
// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gWersjaPluginu);
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
//gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "1");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://misieq.elsat.net.pl/amxx");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "1");
gPcvarHudOptions = register_cvar("bf2_hud_options", "abcde");
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");
#if !defined SQL
gPcvarPruneDays = register_cvar("bf2_reset_days", "21");
#endif
gPcvarFFA = register_cvar("bf2_ffa", "0");
gPcvarWymus = register_cvar("bf2_wymus", "1");
gPcvarBomba = register_cvar("bf2_bomba", "1");
gPcvarFlagKills = register_cvar("bf2_flag_kills", "2");
gPcvarFlagRoundPoints = register_cvar("bf2_flag_round_kills", "0");
gPcvarFlagMatchPoints = register_cvar("bf2_flag_match_kills", "0");
// Cvary Odznak
gPcvarHP = register_cvar("bf2_odznaka_hp", "10");
gPcvarSpeed = register_cvar("bf2_odznaka_szybkosc", "15.0");
gPcvarKasa = register_cvar("bf2_odznaka_kasa", "150");
gPcvarGrav1 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_1", "0.9375");
gPcvarGrav2 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_2", "0.875");
gPcvarGrav3 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_3", "0.8125");
gPcvarGrav4 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_4", "0.75");
gPcvarGrav5 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_5", "0.65625");
gPcvarGrav6 = register_cvar("bf2_odznaka_grawitacja_6", "0.5625");
gPcvarArmor1 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_1", "50");
gPcvarArmor2 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_2", "100");
gPcvarArmor3 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_3", "150");
gPcvarArmor4 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_4", "200");
gPcvarArmor5 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_5", "250");
gPcvarArmor6 = register_cvar("bf2_dodatkowy_armor_6", "300");
#if defined SQL
/* SQL */
pPcvarDBHost = register_cvar("bf2_db_host", "127.0.0.1");
pPcvarDBUser = register_cvar("bf2_db_user", "rabka_misieq");
pPcvarDBPassword = register_cvar("bf2_db_pass", "jw1553");
pPcvarDBBase = register_cvar("bf2_db_database", "rabka_misieq");
#endif
gPcvarSaveType = get_cvar_pointer("csstats_rank");
gPcvarRankBots = get_cvar_pointer("csstats_rankbots");
gPcvarBotQuota = get_cvar_pointer("bot_quota");
gPcvarSVLan = get_cvar_pointer("sv_lan");
//Message sending.
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
#if defined STANDARDOWY_HUD
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
#endif
//Register events, logs and forwards to be captured
register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0"); //add freeztime start code
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("SetFOV", "Event_SetFOV", "be");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); //freezetime end code
register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
#if defined STANDARDOWY_HUD
register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "Message_StatusValue");
#endif
register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1");
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0");
// Must use post or else is_user_alive will return false when dead player respawns
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
#if defined NOWY_HUD
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);
#endif
gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj();
gMaxPlayers = get_maxplayers();
gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_CmdStart, "FM_CmdStart1");
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound1");
get_players(gGracze, gZablokuj, "ch");
#if defined NOWY_HUD
gHUD = CreateHudSyncObj();
#endif
#if defined PREFIX
register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");
#endif
}
Dodanych wklejek: 15354
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011


Dodatki SourceMod


