Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka liues715l1wo dodana przez Kaski8, 17.03.2013 10:56
Co jest zle ?
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <colorchat> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) NEW const nazwa[] = "OMG [Premium]"; NEW const opis[] = "Ak47 +30 dmg , Brak rozrzutu w broniach"; NEW const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); NEW const zdrowie = 60; NEW const kondycja = 20; NEW const inteligencja = 90; NEW const wytrzymalosc = 60; NEW bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { IF(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[OMG [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") RETURN COD_STOP; } ColorChat(id, GREY, "[amxx.pl] Klasa %s stworzona przez Kaski8.", nazwa); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); RETURN COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = FALSE; public PreThink(id) { IF(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { IF(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, FLOAT:damage, damagebits) { IF(!is_user_connected(idattacker)) RETURN HAM_IGNORED; IF(!ma_klase[idattacker]) RETURN HAM_IGNORED; IF(damagebits & DMG_BULLET) { NEW weapon = get_user_weapon(idattacker); IF(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } RETURN HAM_IGNORED; }
Dodanych wklejek: 12215
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011