#include #include #include #include #include #include #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Invisible (Klasa Premium)"; new const opis[] = "Klasa jest calkowicie niewidzialna ma 1hp na stale 1/1 z noza ciche chodzenie !"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const grawitacja = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "CR4ATOR"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja); register_event("Health", "Health", "be") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[Invisible] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ma_klase[id] = true; set_user_health(id, 1); set_user_footsteps(id, 1); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; set_user_footsteps(id, 0); } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }