Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka hti06ea4nb77 dodana przez QazzTM, 19.07.2014 01:00
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
#include <amxmodx>
 
#include <amxmisc>
 
#include <codmod>
 
#include <engine>
 
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new const nazwa[]   = "Invisible (Klasa Premium)";
 
new const opis[]    = "Klasa jest calkowicie niewidzialna  ma 1hp na stale 1/1 z noza ciche chodzenie !";
 
new const bronie    = 0;
 
new const zdrowie   = 0;
 
new const kondycja  = 0;
 
new const inteligencja = 0;
 
new const wytrzymalosc = 0;
 
new const grawitacja = 0;
 
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
 
 
public plugin_init()
 
{
 
	register_plugin(nazwa, "1.0", "CR4ATOR");
 
 
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
 
	register_event("Health", "Health", "be")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
 
 
public cod_class_enabled(id)
 
{
 
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
 
	{
 
		client_print(id, print_chat, "[Invisible] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
 
		return COD_STOP;
 
	}
 
 
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
 
	ma_klase[id] = true;
 
	set_user_health(id, 1);
	set_user_footsteps(id, 1);
 
 
	return COD_CONTINUE;
 
}
 
 
 
public cod_class_disabled(id)
 
{
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
    	ma_klase[id] = false;
	set_user_footsteps(id, 0);
 
 
 
}
 
 
public Health(id)
{
        if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
        {
                set_user_health(id, 1);
        }
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
 
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
                if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
        }
 
        return HAM_IGNORED;
}
 

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011