===PCM DTC P0120-71=== Kod: P0120 - Obwód czujnika A położenia pedału/przepustnicy Dodatkowe symptomy usterki (:01): - Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej Status (-70): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Obwód czujnika A położenia pedału/przepustnicy Przyczyną tego kodu DTC może być: Niesprawny czujnik Obwód wiązki przewodów zwarty do akumulatora lub zwarty do masy Uszkodzone lub zabrudzone złącze Niesprawny albo uszkodzony PCM. ===END PCM DTC P0120-71=== ===PCM DTC P2506-74=== Kod: P2506 - Zakres lub jakość sygnału wejściowego zasilania ECM/PCM Dodatkowe symptomy usterki (:04): - Nie ma zmiany sygnału Status (-70): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P2506-74=== ===PCM DTC P0A94-72=== Kod: P0A94 - Dzialanie przetwornicy napiecia DC/DC Dodatkowe symptomy usterki (:02): - Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej Status (-70): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Dzialanie przetwornicy napiecia DC/DC Przyczyną tego kodu DTC może być: Wysokie napięcie w układzie Wskazówka: Ten kod DTC może zostać wyświetlony po uruchamianiu pojazdu za pomocą przewodów rozruchowych napięciem 24 V. Wysokie napięcie akumulatora Usterka wyjścia alternatora Akumulator rozładowany lub uszkodzony Niesprawny albo uszkodzony PCM. ===END PCM DTC P0A94-72=== ===PCM DTC P0560-72=== Kod: P0560 - Błąd napięcia układu Dodatkowe symptomy usterki (:02): - Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej Status (-70): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Błąd napięcia układu Przyczyną tego kodu DTC może być: Napięcie w układzie poniżej 11,5 V podczas testu własnego KOER Układ ładowania. Świece żarowe uruchomione Niesprawny albo uszkodzony PCM. Wykonaj czynności opisane w podręczniku warsztatowym, aby usunąć usterki oznaczone wymienionymi kodami DTC. ===END PCM DTC P0560-72=== ===PCM DTC P1632-72=== Kod: P1632 - Obwód wyjściowy inteligentnego alternatora Dodatkowe symptomy usterki (:02): - Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej Status (-70): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Obwód wyjściowy inteligentnego alternatora Sprawdź, czy jest nowsza kalibracja, która rozwiązuje usterkę zgłaszaną przez klienta. Nie aktualizuj PCM, jeżeli nowsza kalibracja nie rozwiązuje usterki zgłaszanej przez klienta. Wykasowanie kodów DTC spowoduje usunięcie wszystkichkodów DTC zapisanych w pamięci ciągłej. Może to mieć niekorzystny wpływna skuteczność przyszłych procedur diagnostycznych. jezeli zostala zaprogramowana nowsza kalibracja, wykasuj DTCs w pamieci stalej przeprowadz próbe drogowa, wykonujac zróznicowany cykl jazdy, poprzez zmiane biegów regularnie powodujac przejscia od niskich do wysokich RPM silnika, jesli to mozliwe podjezdzajac pod góre i zjezdzajac w dól pochylosci Odczytanie kodów DTC Czy kody DTCnadal istnieja? Przyczyną tego kodu DTC może być: Przewody wiązki Przerwa w obwodzie. Zwarcie do masy Zwarcie do zasilania Możliwe przyczyny: Sprawd, czy zcza nie s uszkodzone, czy nie dostajsi do nich woda, czy nie s skorodowane itd. Niskie napięcie akumulatora. Wysokie napięcie akumulatora Dalsze informacje dotyczące diagnostyki znajdziesz w odpowiednim dziale eTIS. ===END PCM DTC P1632-72=== ===OBDII DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Diagnostyka pokładowa II ===END OBDII DTC Brak=== ===ABS DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem). ===END ABS DTC Brak=== ===EPS DTC U1900-60=== Kod: U1900 - Brak komunikatów sieci CAN Status (-60): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy Szczegóły kodów usterek Błąd magistrali komunikacyjnej CAN (brak komunikatów) Możliwe przyczyny: Brak komunikatów sieci CAN Nieprawidłowe dane RPM silnika. Nieprawidłowe dane czujnika prędkości pojazdu. Sprawdz przewody CAN /czy siec CAN dziala. Uwaga : DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami. Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe. ===END EPS DTC U1900-60=== ===IC DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Tablica przyrządów ===END IC DTC Brak=== ===PRDM DTC Błąd=== Nie można odczytać DTC Moduł: Zespół sterujący prawymi tylnymi drzwiami ===END PRDM DTC Błąd=== ===DRDM DTC Błąd=== Nie można odczytać DTC Moduł: Zespół sterujący lewymi tylnymi drzwiami ===END DRDM DTC Błąd=== ===PDM DTC Błąd=== Nie można odczytać DTC Moduł: Zespół sterujący drzwiami pasażera ===END PDM DTC Błąd=== ===DFDM DTC Błąd=== Nie można odczytać DTC Moduł: Zespół sterujący drzwiami kierowcy ===END DFDM DTC Błąd=== ===RCM DTC B1932-F0=== Kod: B1932 - Obwód poduszki powietrznej kierowcy otwarty Moduł: Moduł układu SRS Szczegóły kodów usterek Wysoka rezystancja w ładunku prochowym zespołu napełniającegopoduszkę powietrzną kierowcy ===END RCM DTC B1932-F0=== ===ACM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio ===END ACM DTC Brak=== ===GEM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) ===END GEM DTC Brak===