#include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Jumper"; new const opis[] = "Mniejsza grawitacja"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); }