Admiral - Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo Elitarny Admiral - Ma poczworny skok, 50 hp oraz pelen magaznek za kazde zabojstow Komandor - Posiada zmniejszony rozrzutu w broniach o 30% Elitarny Komandor - Posiada zmniejszony rozrzutu w broniach o 90% Komandos - Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) Elitarny Komandos - Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), niewidka w stopniu 40% Mnich - Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s) Elitarny Mnich - Posiada teleport (Mozna uzyc co 5s) Rabus - Moze ukrasc wrogu ubranie. Cicho biega Elitarny Rabus - Moze ukrasc wrogu ubranie. Cicho biega i jest slabo widoczny Skoczek - Posiada AutoBH Elitarny Skoczek - Posiada AutoBH, 15% na hs z kazdej broni Snajper - 1/2 na zabice z AWP, 50% szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) Elitarny Snajper - 1/1 na zabice z AWP, 100% szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) Szeregowy - Szans na oslepienia wroga - (8%) Elitarny Szeregowy - Szans na oslepienia wroga - (15%), niewidka w stopniu 30% Telegrafista - Widzisz wrogow na radarze Elitarny Telegrafista - Widzisz wrogow na radarze, 5 min Optiplex - Masz 8% szans na wyrzucenie broni przeciwnika Elitarny Optiplex - Masz 15% szans na wyrzucenie broni przeciwnika Upadly - Na nozu laduje niewidzialnosc ( stopien niewidzialnosci 20 ) Elitarny Upadly - Na nozu laduje niewidzialnosc ( stopien niewidzialnosci 12 ) Wsparcie Chemiczne - 8% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni Elitarny Wsparcie Chemiczne - 15% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni Wsparcie Ogniowe - Posiada dwie rakiety Elitarny Wsparcie Ogniowe - Posiada cztery rakiety Zeus - Na E uderza piorunem, ktory rozpruwa przeciwka ( 65 DMG ) Elitarny Zeus - Na E posiada 2 pioruny, ktory rozpruwa przeciwka ( 100 DMG ) Lekarz - Posiada 3 apteczki Elitarny Lekarz - Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych Elektryk - Ma 2 blyskawice Elitarny Elektryk - Ma 5 blyskawic oraz zmniejszony rozrzut w broniach o 20% Kucacz - Jest w 50% nie widzialny podczas kucania z nozem Elitarny Kucacz - Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem, 1/2 z scouta Punisher - Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/4 z HE Elitarny Punisher - Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/2 z HE oraz 2 skoki Umarlak - 1/4 na ponowne odrodzenie Elitarny Umarlak - 1/4 na ponowne odrodzenie, 1/8 z deagle Konspirant - Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP Elitarny Konspirant - Potrafi odbijać pociski (1/4) i za to dostaje XP, 2 skoki Inzynier - Moze stawić działko Elitarny Inzynier - Moze stawić działko, bardzo szybki