#include #include #include #include new const String:nazwaKlasy[] = "Zviadowca"; new const String:opisKlasy[] = "Przy każdym użyciu skilla dostaje Zeus x27"; new const intKlasy = 0; new const conKlasy = 80; new const strKlasy = 0; new const dexKlasy = 20; new Handle:bronieKlasy; public Plugin:myinfo = { name = "CmodClass: Zviadowca", author = "Lucifer", description = "Przy każdym użyciu skilla dostaje Zeus x27", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/profiles/76561197960680254" } public OnPluginStart(){ bronieKlasy = CreateArray(32); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_fiveseven"); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_taser"); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_flashbang"); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_hegrenade"); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_smokegrenade"); Cmod_RegisterClass(nazwaKlasy, opisKlasy, intKlasy, conKlasy, strKlasy, dexKlasy, bronieKlasy); } public Cmod_OnClientUseSkill(client){ GivePlayerItem(client, "weapon_taser"); }