Opis Klas : Herosi: Amazonka Startowe HP: 150 Stawia pułapki granaty Posiada Kusze (Nóż i R) Po naładowaniu: Dostaje HE Większe obrażenia z kuszy Barbarzynca Startowe HP: 155 Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP oraz magazynek Po naładowaniu: Magiczny pancerz, który odbija pociski (Max. 7 na runde) Elf Startowe HP: 120 Na start dostaje item i 4000$ Nie traci wytrzymałości itemów Po naładowaniu: Losuje i ulepsza itemy Legionista Startowe HP: 115 Posiada Kusze (Nóż i R) Ma 5 dodatkowych skoków Po naładowaniu: Leczy HP Mag Startowe HP: 110 Ma 3 FireBalle Co 25 inteligencji dostaje dodatkowego FireBalla Ma latarke naświetlającą niewidzialnych Po naładowaniu: Dostaje item Mnich Startowe HP: 170 Ma 1/3 szans na odrodzenie siebie oraz własnej drużyny Posiada Anty-Archy Leczy 5 HP co 5 sekund Po naładowaniu: Leczy siebie i całą drużynę Ninja Startowe HP: 175 Wysokie skoki Mniejsza grawitacja Może używać tylko noża 8 noży do rzucania(Klawisz R na nożu) Dostaje startowy bonus + 20 szybkości Po naladowaniu: Zwiększa szybość Rycerz Startowe HP: 120 Posiada 4 Long Jumpy na start Co 12 inteligencji ma dodatkowy Long Jump Dostaje AWP i zwiększone obrażenia z niego Ma 15% szans na odbicie pocisku Po naładowaniu: Dostaje pocisk, który trafia w głowę przeciwnika (Max. 1 raz na runde) Skoczek Startowe HP: 115 Ma 7 dodatkowych skoków Ma Long Jumpy gdy kucnie Po naładowaniu: Ulepsza itemy Zabojcy: Baal Startowe HP: 130 Dostaje item na start Ma 3x zwiekszony DMG z noza Ma redukcje obrażen o 5 pkt Jest szybki Po naładowaniu: Ulepsza itemy Bard Startowe HP: 105 Posiada Plasme (Nóż + E) Leczy graczy z drużyny Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Merial Startowe HP: 100 Ma pioruny (Nóż + E) Leczy HP co 5 sekund Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Morderca Startowe HP: 110 Dostaje co runde AWP Ma 2x zwiększone obrażenia z AWP Widoczność zredukowana z 255 do 135 Po naładowaniu: Leczy HP Nekromanta Startowe HP: 150 Pożera i wskrzesza zmarłych - dodatkowy EXP Posiada 2 ucieczki na swoj resp - bind w menu klasy Posiada 25% na ponowne zrespienie po śmierci Ma 15% szansy na odbicie pocisku Po naładowaniu: Dostaje Flasha Inkwizytor Startowe HP: 135 Posiada 3 błyskawice (bind klawisz blysk) Po naładowaniu: Dostaje HE, Smoke i 2 Flashe Skrytobojca Startowe HP: 115 Dostaje UZI na start z nieskończoną amunicją Może używać tylko SMG, Pistolety i Shotguna Cicho chodzi Ma 20% szans na oślepienie wroga Po naładowaniu: Ładuje niewidzialność Wampir Startowe HP: 105 Wysysa 7 HP z każdym uderzeniem Ma dodatkowe 2 skoki Ma mniejszą grawitację Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Wilk Startowe HP: 160 Ma dodatkowy bonus szybkości (55 jednostek) Ma 1/4 szans na zablokowanie wroga w korzenie Ma większą szansę na znalezienie lepszego itemu Po naładowaniu: Podwaja ilość amunicji Stworzenia: Bounce Startowe HP: 110 Ma 1,5x większy DMG Posiada zredukowane DMG o 0.9 pkt Dostaje większy EXP za zabicie przeciwnika Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Iron Man Startowe HP: 120 Leczy 10 HP co 10 sekund Posiada Bazuke (Nóż i R) Ma zmniejszoną grawitację Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Kameleon Startowe HP: 120 Posiada ubranie wroga Dostaje co runde MP5 i ma 1,5x zwiekszony z niego DMG Jest szybki Po naładowaniu: Dosteje HE Lodowy Golem Startowe HP: 215 Strzela tylko z pistoletów Ma 1/4 szans na zamrożenie przeciwnika Posiada redukcje obrazeń o 7 Po naładowaniu: Podwaja magazynek Psycho Startowe HP: 100 Ma 3 dodatkowe skoki Biega szybciej o 20 jednostek Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Teleporter Startowe HP: 110 Ma interaktywne menu Ma 1/10 szans na znalezienie się na respie wroga Pancerz, który odbija pierwsze 5 pocisków Po naładowaniu: Teleport (PPM) Tyrael Startowe HP: 135 Po naładowaniu: Dostaje 2x FB Wizard Startowe HP: 135 Ma większy DMG z Glock'a i USP Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc Premium: Vithar Startowe HP: 145 Nie słychać jego kroków Ma 5 rakiet (Może używać ich co 3 sek., 50 DMG z każdej + INT) Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek Posiada Kusze Ma Anty-Archy Posiada 4 dodatkowe skoki Po naładowaniu: Magiczny pancerz, który odbija pociski (Max. 7 razy na Berserker Startowe HP: 145 Nie słychać jego kroków Ma 5 rakiet (Może używać ich co 3 sek., 50 DMG z każdej + INT) Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek Posiada Kusze Ma Anty-Archy Posiada 4 dodatkowe skoki Po naładowaniu: Leczy 100 HP (Max. 10 razy na runde) Myzrael Startowe HP: 145 Nie słychać jego kroków Ma 10 błyskawic (Może używać ich co 5 sek, DMG błyskawic + INT) Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek Ma Anty-Archy Posiada 4 dodatkowe skoki Po naładowaniu: Jest szybszy. Natychmiastowa niewidzialność na nożu. (Widoczność zredukowana z 255 do 10) Predator Startowe HP: 100 Posiada 'Mini WH' Ma rakietę, którą steruje za pomocą myszki (Nóż + E) Po naładowaniu: Brak Tutaj Jeszcze Nie długo Dodam Mu Jakąś Moc