Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 6ckhktq3eijd dodana przez Lucjan, 23.05.2015 16:46
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105.
#include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <sourcemod> #include <cmod> new const String:nazwaKlasy[] = "Ninja"; new const String:opisKlasy[] = "Znika na 2 sek po otrzymaniu obrażeń"; new const intKlasy = 0; new const conKlasy = 5; new const strKlasy = 15; new const dexKlasy = 25; new Handle:bronieKlasy; new bool:active[MAXPLAYERS+1], bool:active2[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "CmodClass: Ninja", author = "Lucifer", description = "Znika na 2 sek po otrzymaniu obrażeń", version = "1.0", url = "http://prologia.pl/" } public OnPluginStart(){ bronieKlasy = CreateArray(32); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_m4a1_silencer"); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_usp_silencer"); PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_smokegrenade"); Cmod_RegisterClass(nazwaKlasy, opisKlasy, intKlasy, conKlasy, strKlasy, dexKlasy, bronieKlasy); } public OnClientPutInServer(id){ SDKHook(id, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); //SDKHook(id, SDKHook_SetTransmit, Hook_SetTransmit); } public Cmod_OnClassEnabled(client){ active[client] = true; active2[client] = true; } public Cmod_OnClassDisabled(client){ active[client] = false; active2[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(victim)) return Plugin_Continue; if(active[victim] && active2[victim]){ active2[victim] = false; SetEntityRenderMode(victim , RENDER_NONE); CreateTimer(2.0, vis, victim); } return Plugin_Continue; } public Action:vis(Handle:timer, any:client){ SetEntityRenderMode(client, RENDER_NORMAL); active2[client] = true; } /* public Action:Hook_SetTransmit(entity, client){ if(IsValidClient(entity)){ if(!active2[entity]) return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } bool:IsValidClient( client ) { if ( !( 1 <= client <= MaxClients ) || !IsClientInGame(client) ) return false; return true; } */ /* public OnGameFrame(){ for(new client = 1; client <= MaxClients; client++){ if(IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client)){ if(active2[client]){ SetEntityRenderMode(client, RENDER_NORMAL); }else{ SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE); } } } } */ bool:IsValidClient( client ) { if ( !( 1 <= client <= MaxClients ) || !IsClientInGame(client) ) return false; return true; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011