Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 67d3v695h5 dodana przez Gość, 02.09.2012 13:13
test1
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342. 343. 344. 345. 346. 347. 348. 349. 350. 351. 352. 353. 354. 355. 356. 357. 358. 359. 360. 361. 362. 363. 364. 365. 366. 367. 368. 369. 370. 371. 372. 373.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define NAPRAWAPERKU #if defined NAPRAWAPERKU native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. #endif native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax; new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax; new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax; new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax; new Float:m_gravity; new Float:c_gravity; new cvar_m_gravity; new cvar_c_gravity; #if defined NAPRAWAPERKU new m_naprawa, c_naprawa, m_wytrzymalosc, c_wytrzymalosc new cvar_m_naprawa, cvar_c_naprawa, cvar_m_wytrzymalosc, cvar_c_wytrzymalosc #endif public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); // Cvar Coins Cost cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "4"); cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "3"); cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6"); cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "16"); cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "16"); cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16"); cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10"); #if defined NAPRAWAPERKU cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10"); #endif // Cvar Coins Ammount cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10"); cvar_c_fenhp = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25"); cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50"); cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50"); cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25"); cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "250"); #if defined NAPRAWAPERKU cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15"); #endif } public plugin_cfg() { new lokalizacja_cfg[33]; get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg)); server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg); server_exec() } public Sklep(id) { new tytul[25], coins[25]; format(tytul, 24, "rSklep by yCs-Insert"); formatex(coins, 64, "Place rMonetami"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, coins, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { SklepCoins(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepCoins(id) { // Pobieranie cvar c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen); c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna); c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal); c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina); c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto); c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie); c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka); #if defined NAPRAWAPERKU c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa); #endif c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp); c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp); c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp); c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity); c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin); c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax); #if defined NAPRAWAPERKU c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc); #endif new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65]; #if defined NAPRAWAPERKU new nap[65]; #endif format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK"); formatex(ibu, 64, "Ibuprofen r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen); formatex(fen, 64, "Fenacetyna r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna); formatex(tra, 64, "Tramal r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_tramhp, c_tramal); formatex(amf, 64, "Amfetamina r[Wyzej skaczesz] yKoszt:r %iM", c_amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto r[Losowanie bonusow] yKoszt:r %iM", c_lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt:r %iM", c_doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka r[Dostajesz losowy perk] yKoszt:r %iM", c_ruletka); #if defined NAPRAWAPERKU formatex(nap, 64, "Naprawa Perku r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] yKoszt: r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa); #endif new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); #if defined NAPRAWAPERKU menu_additem(menu, nap, "1"); #endif menu_display(id, menu); } public SklepCoins_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= c_ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 1: { if(kasa >= c_fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= c_tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= c_amfetamina) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina); set_user_gravity(id, c_gravity); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= c_lotto) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(c_expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,c_tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,c_expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= c_doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= c_ruletka) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } #if defined NAPRAWAPERKU case 7: { if(kasa >=c_naprawa) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id)); } cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } #endif } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par } */
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011