Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 67d3v695h5 dodana przez Gość, 02.09.2012 13:13
Typ:



test1
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
#define NAPRAWAPERKU
 
#if defined NAPRAWAPERKU
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
#endif
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
 
new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;
#if defined NAPRAWAPERKU
new m_naprawa, c_naprawa, m_wytrzymalosc, c_wytrzymalosc
new cvar_m_naprawa, cvar_c_naprawa, cvar_m_wytrzymalosc, cvar_c_wytrzymalosc
#endif
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
 
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
 
	// Cvar Coins Cost
	cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "4");
	cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "3");
	cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6");
	cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "16");
	cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "16");
	cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16");
	cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10");
	#endif
	// Cvar Coins Ammount
	cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10");
	cvar_c_fenhp  = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25");
	cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50");
	cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
	cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25");
	cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "250");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15");
	#endif
}
 
public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec()
}
 
public Sklep(id)
{
	new tytul[25], coins[25];
	format(tytul, 24, "rSklep by yCs-Insert");
	formatex(coins, 64, "Place rMonetami");
 
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, coins, "1");
	menu_display(id, menu);
}
 
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			SklepCoins(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public SklepCoins(id)
{
	// Pobieranie cvar
	c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
	c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
	c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
	c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
	c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
	c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
	c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa);
	#endif
	c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
	c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
	c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
	c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
	c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
	c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc);
	#endif
 
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
	#if defined NAPRAWAPERKU
	new nap[65];
	#endif
	format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK");
	formatex(ibu, 64, "Ibuprofen r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen);
	formatex(fen, 64, "Fenacetyna r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna);
	formatex(tra, 64, "Tramal r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_tramhp, c_tramal);
	formatex(amf, 64, "Amfetamina r[Wyzej skaczesz] yKoszt:r %iM", c_amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto r[Losowanie bonusow] yKoszt:r %iM", c_lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt:r %iM", c_doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka r[Dostajesz losowy perk] yKoszt:r %iM", c_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	formatex(nap, 64, "Naprawa Perku r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] yKoszt: r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa);
	#endif
 
	new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	menu_additem(menu, nap, "1");
	#endif
	menu_display(id, menu);
}
 
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= c_ibuprofen)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
 
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= c_fenacetyna)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= c_tramal)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= c_amfetamina)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
				set_user_gravity(id, c_gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 4:
		{
 
			if(kasa >= c_lotto)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
					}
 
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= c_doswiadczenie)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= c_ruletka)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#if defined NAPRAWAPERKU
		case 7:
		{
			if(kasa >=c_naprawa)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#endif
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par }
*/
 

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011