Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 4wafad7gjgxx dodana przez QazzTM, 18.07.2014 23:47
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <nvault>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
 
#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256
#define MAX_ILOSC_PERKOW 120
#define MAX_ILOSC_KLAS 100
 
#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0
 
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
 
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))
 
#define NE_UA_VERSION "1.0.1"
#define MONETY
 
#if !defined MONETY
new money_sell;
#else
new coins_sell;
#endif
 
#if defined MONETY
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#endif
 
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
 
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
 
new MsgScreenfade;
 
new vault;
 
new SyncHudObj, SyncHudObj2;
 
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_limit_poziomu,
cvar_proporcja_poziomu,
cvar_blokada_broni;
 
 
new perk_zmieniony,
klasa_zmieniona;
 
 
new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
ilosc_perkow;
 
 
new nazwa_gracza[33][64],
klasa_gracza[33],
nowa_klasa_gracza[33],
poziom_gracza[33],
doswiadczenie_gracza[33],
perk_gracza[2] [33],
wartosc_perku_gracza[2] [33];
 
new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
Float:szybkosc_gracza[33],
Float:redukcja_obrazen_gracza[33],
Float:wartosc_grawitacji_gracza[33];
 
new punkty_gracza[33],
zdrowie_gracza[33],
inteligencja_gracza[33],
wytrzymalosc_gracza[33],
kondycja_gracza[33],
grawitacja_gracza[33];
 
new bool:gracz_ma_tarcze[33],
bool:gracz_ma_noktowizor[33];     
 
new bonusowe_bronie_gracza[33],
bonusowe_zdrowie_gracza[33],
bonusowa_inteligencja_gracza[33],
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
bonusowa_kondycja_gracza[33],
bonusowa_grawitacja_gracza[33];
 
new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
grawitacja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
ilosc_klas;
 
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
 
new bool:freezetime = true;
 
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
 
new ilosc_awansow;
 
new g_iZemsta[MAX+1];
new bool:g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
new g_pCvarAsysta;
new g_pCvarZemsta;
 
 
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
 
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
new cvar_enable
 
new premium_on
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
	cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "2300");
	cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "250"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen 
	cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "5000");
	cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "1");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
	cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "4001"); 
	cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "10"); 
	cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 
	cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1")
 
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
	register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /item", "Pomoc");
	register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
	register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
	register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
	register_clcmd("say /evo", "funkcja_przyklad") 
	register_clcmd("say /awanseinf", "funkcja_abc")
	register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
	register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
	register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
	register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");	
	register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
	register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
	register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
	register_clcmd("say /kup","premium")
	register_clcmd("say /premium","premium")
	register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
	register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
 
	#if !defined MONETY
	money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000");
	#else
	coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "2");
	#endif
 
	premium_on = register_cvar("premium_on","1")
	register_logevent("pokaz_info",2,"1=Round_Start")
 
	register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
 
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
 
	register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
 
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
 
	register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
 
 
	g_pCvarAsysta = register_cvar("cod_xp_asysta", "1000");
	g_pCvarZemsta = register_cvar("cod_xp_zemsta", "3000");
 
	register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
 
	register_clcmd("say /perk2", "KomendaOpisPerku2");
	register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPerk2");
	register_clcmd("say /wyrzuc2", "WyrzucPerk2");
	register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");
	register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");
 
	vault = nvault_open("CodMod");
 
	MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
 
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
 
	perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
	klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);
 
	copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
	copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
	copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
 
	set_task(1.0, "plugin_cfg");
 
	loadfile()
}
 
public loadfile()
{
	new file[256];
	get_configsdir(file,charsmax(file));
	formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
 
	if(!file_exists(file))
		return;
 
	new row[128], trash,  size=file_size(file,1);
	for(new i=0;i<size;i++)
	{
		read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
 
		if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
		{
			replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
			split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
			klasid++;
		}
	}    
}		
 
public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec();
}
 
 
public plugin_precache()
{	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
 
public plugin_natives()
{
	register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);
	register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_gravity", "UstawBonusowaGrawitacje", 1);
 
	register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);	
	register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);	
	register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);	
	register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_points_to_gravity", "PrzydzielGrawitacje", 1);
 
	register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);
	register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);
	register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);
	register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk");
	register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);
	register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);
	register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);
	register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_get_class_gravity", "PobierzGrawitacjeKlasy", 1);
 
	register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);
 
	register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);
	register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);
	register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);
 
	register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);
	register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);
 
	register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
 
	register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);
	register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);
	register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);
	register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);
 
	register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
 
	register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");
	register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
	register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{		
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
 
	new Float: velocity[3];
	pev(id, pev_velocity, velocity);
	new Float: speed = vector_length(velocity);
	if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
		set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
 
	return FMRES_IGNORED
			
		

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011