Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 4w5atkv6igae dodana przez Skull., 13.05.2015 16:06
.inc JailBreak
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342.
#if defined _jailbreak_included #endinput #endif #define _jailbreak_included enum { NIEDZIELA = 0, PONIEDZIALEK, WTOREK, SRODA, CZWARTEK, PIATEK, SOBOTA, USUWANIE_DANYCH = 7 } #define MAX 32 #define JAIL_CONTINUE 0 #define JAIL_HANDLED 9999 #define JAIL_FORCE_TT 1 #define JAIL_FORCE_CT 2 #define strip_user_weapons2(%0) strip_user_weapons(%0), set_pdata_int(%0, 116, 0) #define VERSION_JAILBREAK_CYPIS 107.96 #define KILLDAY_DAY PIATEK /*------------------------------ Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw @return - zwraca return index'u dodanej zabawy ------------------------------*/ native jail_register_game(name_game[]); /*------------------------------ Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen @return - zwraca return index'u dodanego zyczenia ------------------------------*/ native jail_register_wish(name_wish[]); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoners_micro(); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoners_fight(); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoner_free(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoner_ghost(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true" @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade ------------------------------*/ native bool:jail_get_user_block(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany ------------------------------*/ native bool:jail_get_poszukiwany(id); /*------------------------------ Zwraca przez Return index ostatniego więźnia ------------------------------*/ native jail_get_prisoner_last(); /*------------------------------ Zwraca przez Return index prowadzacego straznika ------------------------------*/ native jail_get_prowadzacy(); /*------------------------------ Zwraca przez Return numer dnia ------------------------------*/ native jail_get_days(); /*------------------------------ Zwraca przez Return numer zabawy ------------------------------*/ native jail_get_play_game_id(); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone @bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników ------------------------------*/ native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona @bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci @bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników ------------------------------*/ native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday @bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie @bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie @return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya ------------------------------*/ native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka @bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie @bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie @return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka ------------------------------*/ native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie @bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac ------------------------------*/ native jail_set_user_block(id, bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic ------------------------------*/ native jail_set_god_tt(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic ------------------------------*/ native jail_set_god_ct(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic ------------------------------*/ native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic ------------------------------*/ native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika ------------------------------*/ native jail_set_prowadzacy(id); /*------------------------------ Wyswietla menu z broniami danemu graczowi @id - index gracza @bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru @bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru @bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych @bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów Notka: - Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu - Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych: jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0); ------------------------------*/ native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0); /*------------------------------ Otwiera wszystkie cele lub zamyka ------------------------------*/ native jail_open_cele(); /*------------------------------ Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy @day - index dnia lub zabawy @bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac @return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s ------------------------------*/ native jail_set_play_game(day, bool:fast=false); /*------------------------------ Ustawia predkosc danemu graczowi @id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc @Float:speed - wartosc predkosci Notatka: Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1 ------------------------------*/ native jail_set_user_speed(id, Float:speed); /*------------------------------ Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. Dzieki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy. @day - jest to index dnia/zabawy @szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono) @szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno) @setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy) @gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy) ------------------------------*/ forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound); /*------------------------------ Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ... @day - jest to numer dnia/zabawy ------------------------------*/ forward OnDayStartPost(day); /*------------------------------ Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia. Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych. @id - jest to index ostatniego wieźnia ------------------------------*/ forward OnLastPrisonerShowWish(id); /*------------------------------ Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia. Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych @id - jest to index ostatniego wieźnia @wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia ------------------------------*/ forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish); /*------------------------------ Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych. @day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia ------------------------------*/ forward OnRemoveData(day); /*------------------------------ Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect. @id - jest to index gracza @team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc @tt - ilosc osob w TT @ct - ilosc osob w CT return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct ------------------------------*/ forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct); /*------------------------------ Zwraca przez Return index losowego gracza, zwraca 0 jeśli nie ma znago gracza @team - podajemy z ktorego teamu ma losowac gracz, 1 - TT, 2 - CT ------------------------------*/ stock RandomPlayer(team) { if(!(1 <= team <= 2)) return 0; new Players[MAX+2], ile=0; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team) continue; Players[++ile] = i; } return Players[(ile? random_num(1, ile): 0)]; } /*------------------------------ Usuwa "czas na HUD" Nie używać tego w forwadzie OnRemoveData() ! ------------------------------*/ public jail_remove_game_hud() { remove_task(2761234, 1); } /*------------------------------ Zwraca przez Return czy jest "czas na HUD" ------------------------------*/ public jail_get_game_hud() { return task_exists(2761234, 1); } /*------------------------------ Ustawia "czas na HUD" @czas - podajemy czas w sekundach ile ma trwac odliczanie @nazwa[64] - podajemy jaki napis ma wyswietlac na HUD @r - wartosc koloru RED @g - wartosc koloru GREEN @b - wartosc koloru BLUE @Float:x - wartosc wektora X na ekranie @Float:y - wartosc wektora Y na ekranie Notatka: Co kazda sekunde wywołuje sie forward OnGameHudTick(day, count) - count, oznacza ilosc do konca w sekundach Po zakończeniu odliczania wywoluje sie forward OnGameHudEnd(day) ------------------------------*/ native jail_set_game_hud(czas, nazwa[64], r=0, g=127, b=255, Float:x=0.5, Float:y=0.7)
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011