public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 7) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Elektryk")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Graves")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mnich")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Obronca")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Rusher")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Snajper")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Straznik")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Szturmowiec")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Darmowe"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"WsparcieOgniowe")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Camper")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"ElitarnyGraves")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"ElitarnySnajper")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"General")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"MistrzRushu")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"NocnyKomandos")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ogniotwor")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Spawacz")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Szturmer")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy od LVL'a [AWANSE]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Szybki")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Premium [Platne]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Amadeusz(Premium)")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Premium [Platne]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin(Premium)")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Premium [Platne]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Invisible(Premium)")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Premium [Platne]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Krasnolud(Premium)")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Premium [Platne]"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Tajniak(Premium)")) frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy Premium [Platne]"; return ilosc_klas; }