Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 435tsjz6oh6x dodana przez ex0, 22.06.2014 10:25
Klasa Sniper Elite Premium
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78.
//Dla Cs-Shoot.eu - stworzone przez Shootera #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define ADMIN_FLAG_V (1<<21) new const nazwa[] = "Sniper Elite (Klasa Premium)"; new const opis[] = "Posiada AK47, DEAGLE, 1/1 z AWP i 1/3 z deagle, oraz niewidocznosc spada do 80"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 90; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Synek ! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) SetHamParamFloat(this, float(get_user_health(this))); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) SetHamParamFloat(this, float(get_user_health(this))); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011