Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 23d5zmd0qwe8s dodana przez corel, 03.01.2014 15:26
Typ:



asdasdasd
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define ilosc_min_gracza[id] 2;
 
#define DMG_BULLET (1<<1)	
 
new const nazwa[]   = "Kameleon";
new const opis[]    = "2xMin, Z AUG[1/12]jest ubrany na CT a z SG552[1/12]na Terro";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 250;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 250;
 
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new ilosc_min_gracza[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
new sprite_blast;
 
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};    
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
         register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 
 
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(model);
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_skill_used(id)
{		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	ilosc_min_gracza[id]--;
 
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
	drop_to_floor(ent);
 
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
 
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
 
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
 
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
 
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}
 
public ResetHUD(id)
	ilosc_min_gracza[id] = 2;
 
public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}
}
 
public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
	}
}
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
 
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AUG)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_SG552)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
 
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_AUG && damage > 20.0 &&
 
random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,
 
float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
 
damagebits);
 
if(weapon == CSW_SG552 && damage > 20.0 &&
 
random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,
 
float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
 
damagebits);
 
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011