public show_menu_klasy(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nWybierz Frakcje:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy_h"); menu_additem(menu, "wBohaterowie d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "wDemony d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "wZwierzeta d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "wPremium d[Platne]"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { show_menu_klasy1(id) } case 1: { show_menu_klasy2(id) } case 2: { show_menu_klasy3(id) } case 3: { show_menu_klasy4(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_klasy4(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nPremium:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy4_h"); menu_additem(menu, "wGriswold"); menu_additem(menu, "wKowal"); menu_additem(menu, "wDemonolog"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy4_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { showitem(id,"Griswold"," "," ","
Startowe HP:145

Nie słychać jego kroków
Odnowa magazynku po zabiciu i dostaje 40 HP
Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika
2 dodatkowe skoki
Posiada linę(Coś w stylu Spier-Mana)
Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)
Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień

Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)

") } case 1: { showitem(id,"Kowal"," "," ","
Startowe HP:145

Nie słychać jego kroków

Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek
Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika
2 dodatkowe skoki
Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)
Niewidzialny na nożu
Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień

Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)

") } case 2: { showitem(id,"Demonolog"," "," ","
Startowe HP:145

Nie słychać jego kroków

Odnowa magazynku i dostaje 40 HP
Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika
2 dodatkowe skoki
Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)
Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
Posiada Kusze(Nóż i R)
Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień

Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)

") } } return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_klasy1(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nBohaterowie:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1_h"); menu_additem(menu, "wCzarodziejka"); menu_additem(menu, "wDruid"); menu_additem(menu, "wPaladyn"); menu_additem(menu, "wZabojczyni"); menu_additem(menu, "wNekromanta"); menu_additem(menu, "wBarbarzynca"); menu_additem(menu, "wNinja"); menu_additem(menu, "wAmazonka"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { druid(id) } case 2: { paladyn(id) } case 3: { zabojczyni(id) } case 4: { nekromanta(id) } case 5: { barbarzynca(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { amazonka(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","
Startowe HP: 110

Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna
Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran
Dostaje +20 do szybkości

Po naładowaniu: Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT

") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","
Startowe HP: 150

Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200
Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG
Ma ubranie wroga do póki nie zmieni teamu

Po naładowaniu: Czaruje ścianki(Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)

") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","
Startowe HP: 130

Może wykonywać Long Jumpy:
(Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)
Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 HP

Po naładowaniu:
Dostaje magiczny pocisk(Wieksza szansa na trafienie HS)

") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","
Startowe HP: 140

Nie słychać jak chodzi
Może zrobić 2 skoki
Umie podłożyć 3(Jedna 15 DMG+INT) miny rundę
Dostaje +30 do szybkości
Po naładowaniu:

Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń

") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","
Startowe HP: 110

Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych:
(Naciśnij i przytrzymaj klawisz E przy zwłokach)
Za wskrzeszanie dostaje dodatkowy EXP
25% szans na odrodzenie
Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika

Po naładowaniu: Dostaje MP5

") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","
Startowe HP: 120

Zabijając wroga dostajesz armor
Zabijając wroga odnowi ci się 30 HP
Zabijając wroga odnowi ci się magazynek

Po naładowaniu: Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 7)

") } public ninja(id){ showitem(id,"ninja"," "," ","
Startowe HP: 170

Wysokie skoki
Może używać tylko noża
10 noży do rzucania(Klawisz R na nożu)
Dostaje 100 armora na początku rundy
Dostaje +40 do szybkośc
Zmniejszona widoczność z 255 do 13

Po naladowaniu: Zwiększa szybość

") } public amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","
Startowe HP: 140

Może postawić pułapki granaty(Zmiana trybu Granata PPM)
Posiada Kusze(Nóż i R)
Dostaje co rundę Deagla

Po naładowaniu: Dostaje HE

") } public show_menu_klasy2(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpisy Klas by C.H.L.E.B.E.K^nDemony:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy2_h"); menu_additem(menu, "wAndariel"); menu_additem(menu, "wDuriel"); menu_additem(menu, "wMefisto"); menu_additem(menu, "wHefasto"); menu_additem(menu, "wDiablo"); menu_additem(menu, "wBaal"); menu_additem(menu, "wUpadly"); menu_additem(menu, "wImp"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy2_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { andariel(id) } case 1: { duriel(id) } case 2: { mefisto(id) } case 3: { hefasto(id) } case 4: { diablo(id) } case 5: { baal(id) } case 6: { upadly(id) } case 7: { imp(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public andariel(id){ showitem(id,"Andariel"," "," ","
Startowe HP: 110

Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP
Nie słychać jej kroków
Ma 1 dodatkowy skok
Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci

Po naładowaniu: Dostaje Gaila

") } public duriel(id){ showitem(id,"Duriel"," "," ","
Startowe HP: 130

Posiada 3 rakiety
Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2
Ma -10 do szybkości
Gdy kucnie jest niewidzialny(50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni

Po naładowaniu: Brak

") } public mefisto(id){ showitem(id,"Mefisto"," "," ","
Startowe HP: 120

Odnawia mu się 15 HP po zabiciu
Nie słychać jego kroków
Ma 3 wysokie skoki
Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150

Po naładowaniu: Brak

") } public hefasto(id){ showitem(id,"Hefasto"," "," ","
Startowe HP: 140

Dostaje co rundę Deagla + HE
Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata

Po naładowaniu:
Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 2)

") } public diablo(id){ showitem(id,"Diablo"," "," ","
Startowe HP: 130

Może zrobić 2 skoki
Nie słychać jego kroków
1/20 na oślepienie wroga na pomarańczow
Dostaje co rundę Dualki(podwójne pistolety)
Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)

Po naładowaniu: Brak

") } public baal(id){ showitem(id,"Baal"," "," ","
Startowe HP: 120

Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP
Dostaje co rundę Wolnego Shotgana(M3)
Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy
Ma +40 do szybkośc
Odporny na: Skrzydła

Po naładowaniu: Brak

") } public upadly(id){ showitem(id,"Upadly"," "," ","
Startowe HP: 123

+30 DMG jak uderzy kogoś od tyłu
1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo
Nie działają na niego fleshe
Gdy strzela z pistoletu to ma 20% szans ze wrogowi zacznie się trząść ekran

Po naładowaniu: Brak

") } public imp(id){ showitem(id,"Imp"," "," ","
Startowe HP: 110

Przy trafieniu ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż
Na nożu może się teleportować(NÓŻ + PPM)
Co rundę dostaje wszystkie granaty

Po naładowaniu: Brak

") } public show_menu_klasy3(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nZwierzeta:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy3_h"); menu_additem(menu, "wIzual"); menu_additem(menu, "wSkoczek"); menu_additem(menu, "wZniewolony"); menu_additem(menu, "wZgniatacz"); menu_additem(menu, "wPijawka"); menu_additem(menu, "wGigantyczny Pajak"); menu_additem(menu, "wSniegowy Tulacz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy3_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { izual(id) } case 1: { skoczek(id) } case 2: { zniewolony(id) } case 3: { zgniatacz(id) } case 4: { pijawka(id) } case 5: { gigantyczny(id) } case 6: { sniegowy(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public izual(id){ showitem(id,"Izual"," "," ","
Startowe HP: 135

Dostaje o 4 mniej
Odporny na: Cichy Kamień

Po naładowaniu: Dostaje Lustrzany Pocisk(Odbija pociski w przeciwnika Max. 2)

") } public skoczek(id){ showitem(id,"Skoczek"," "," ","
Startowe HP: 135

Ma auto bunny hopa
Dostaje co rundę AK47 i Deagla

Po naładowaniu: Brak

") } public zniewolony(id){ showitem(id,"Zniewolony"," "," ","
Startowe HP: 127

Dostaje co runde M4A1

Po naładowaniu: Odnawia sobie 40 HP

") } public zgniatacz(id){ showitem(id,"Zgniatacz"," "," ","
Startowe HP: 130

Dostaje co runde P90
Nie słychać jego kroków
Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)
Posiada regenerację HP: 20 HP co 10 sekund

Po naładowaniu: Brak

") } public pijawka(id){ showitem(id,"Pijawka"," "," ","
Startowe HP: 140

Dostaje co runde AWP
20% na natychmiastowe zabicie z AWP
Cicho chodzi
1 dodatkowy skok
Wysysa po 1 HP

Po naładowaniu: Brak

") } public gigantyczny(id){ showitem(id,"Gigantyczny Pajak"," "," ","
Startowe HP: 115

Posiada linę(Coś w stylu Spider-Mana)

Po naładowaniu: Dostaje Granaty HE, SMOKE, 2x FB + Deagla

") } public sniegowy(id){ showitem(id,"Sniegowy Tulacz"," "," ","
Startowe HP: 135

Dostaje co runde Famasa
Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)
a zabicie HS odnawia mu sie 30 HP

Po naładowaniu: Dostaje 2x FB

") }