public show_menu_klasy(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nWybierz Frakcje:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy_h");
menu_additem(menu, "wBohaterowie d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "wDemony d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "wZwierzeta d[Darmowe]");
menu_additem(menu, "wPremium d[Platne]");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 1:
{
show_menu_klasy2(id)
}
case 2:
{
show_menu_klasy3(id)
}
case 3:
{
show_menu_klasy4(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_klasy4(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nPremium:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy4_h");
menu_additem(menu, "wGriswold");
menu_additem(menu, "wKowal");
menu_additem(menu, "wDemonolog");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy4_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
showitem(id,"Griswold"," "," ","
Startowe HP:145
Nie słychać jego kroków
Odnowa magazynku po zabiciu i dostaje 40 HP
Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika
2 dodatkowe skoki
Posiada linę(Coś w stylu Spier-Mana)
Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)
Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień
Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)
")
}
case 1:
{
showitem(id,"Kowal"," "," ","
Startowe HP:145
Nie słychać jego kroków
Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek
Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika
2 dodatkowe skoki
Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)
Niewidzialny na nożu
Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień
Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)
")
}
case 2:
{
showitem(id,"Demonolog"," "," ","
Startowe HP:145
Nie słychać jego kroków
Odnowa magazynku i dostaje 40 HP
Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika
2 dodatkowe skoki
Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)
Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
Posiada Kusze(Nóż i R)
Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień
Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)
")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_klasy1(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nBohaterowie:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1_h");
menu_additem(menu, "wCzarodziejka");
menu_additem(menu, "wDruid");
menu_additem(menu, "wPaladyn");
menu_additem(menu, "wZabojczyni");
menu_additem(menu, "wNekromanta");
menu_additem(menu, "wBarbarzynca");
menu_additem(menu, "wNinja");
menu_additem(menu, "wAmazonka");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy1_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
czarodziejka(id)
}
case 1:
{
druid(id)
}
case 2:
{
paladyn(id)
}
case 3:
{
zabojczyni(id)
}
case 4:
{
nekromanta(id)
}
case 5:
{
barbarzynca(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
amazonka(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public czarodziejka(id){
showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","
Startowe HP: 110
Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna
Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran
Dostaje +20 do szybkości
Po naładowaniu: Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT
")
}
public druid(id){
showitem(id,"Druid"," "," ","
Startowe HP: 150
Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200
Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG
Ma ubranie wroga do póki nie zmieni teamu
Po naładowaniu: Czaruje ścianki(Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)
")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","
Startowe HP: 130
Może wykonywać Long Jumpy:
(Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)
Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 HP
Po naładowaniu:
Dostaje magiczny pocisk(Wieksza szansa na trafienie HS)
")
}
public zabojczyni(id){
showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","
Startowe HP: 140
Nie słychać jak chodzi
Może zrobić 2 skoki
Umie podłożyć 3(Jedna 15 DMG+INT) miny rundę
Dostaje +30 do szybkości
Po naładowaniu:
Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń
")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","
Startowe HP: 110
Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych:
(Naciśnij i przytrzymaj klawisz E przy zwłokach)
Za wskrzeszanie dostaje dodatkowy EXP
25% szans na odrodzenie
Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika
Po naładowaniu: Dostaje MP5
")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","
Startowe HP: 120
Zabijając wroga dostajesz armor
Zabijając wroga odnowi ci się 30 HP
Zabijając wroga odnowi ci się magazynek
Po naładowaniu: Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 7)
")
}
public ninja(id){
showitem(id,"ninja"," "," ","
Startowe HP: 170
Wysokie skoki
Może używać tylko noża
10 noży do rzucania(Klawisz R na nożu)
Dostaje 100 armora na początku rundy
Dostaje +40 do szybkośc
Zmniejszona widoczność z 255 do 13
Po naladowaniu: Zwiększa szybość
")
}
public amazonka(id){
showitem(id,"Amazonka"," "," ","
Startowe HP: 140
Może postawić pułapki granaty(Zmiana trybu Granata PPM)
Posiada Kusze(Nóż i R)
Dostaje co rundę Deagla
Po naładowaniu: Dostaje HE
")
}
public show_menu_klasy2(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpisy Klas by C.H.L.E.B.E.K^nDemony:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy2_h");
menu_additem(menu, "wAndariel");
menu_additem(menu, "wDuriel");
menu_additem(menu, "wMefisto");
menu_additem(menu, "wHefasto");
menu_additem(menu, "wDiablo");
menu_additem(menu, "wBaal");
menu_additem(menu, "wUpadly");
menu_additem(menu, "wImp");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy2_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
andariel(id)
}
case 1:
{
duriel(id)
}
case 2:
{
mefisto(id)
}
case 3:
{
hefasto(id)
}
case 4:
{
diablo(id)
}
case 5:
{
baal(id)
}
case 6:
{
upadly(id)
}
case 7:
{
imp(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public andariel(id){
showitem(id,"Andariel"," "," ","
Startowe HP: 110
Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP
Nie słychać jej kroków
Ma 1 dodatkowy skok
Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci
Po naładowaniu: Dostaje Gaila
")
}
public duriel(id){
showitem(id,"Duriel"," "," ","
Startowe HP: 130
Posiada 3 rakiety
Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2
Ma -10 do szybkości
Gdy kucnie jest niewidzialny(50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni
Po naładowaniu: Brak
")
}
public mefisto(id){
showitem(id,"Mefisto"," "," ","
Startowe HP: 120
Odnawia mu się 15 HP po zabiciu
Nie słychać jego kroków
Ma 3 wysokie skoki
Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150
Po naładowaniu: Brak
")
}
public hefasto(id){
showitem(id,"Hefasto"," "," ","
Startowe HP: 140
Dostaje co rundę Deagla + HE
Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata
Po naładowaniu:
Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 2)
")
}
public diablo(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","
Startowe HP: 130
Może zrobić 2 skoki
Nie słychać jego kroków
1/20 na oślepienie wroga na pomarańczow
Dostaje co rundę Dualki(podwójne pistolety)
Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)
Po naładowaniu: Brak
")
}
public baal(id){
showitem(id,"Baal"," "," ","
Startowe HP: 120
Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP
Dostaje co rundę Wolnego Shotgana(M3)
Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy
Ma +40 do szybkośc
Odporny na: Skrzydła
Po naładowaniu: Brak
")
}
public upadly(id){
showitem(id,"Upadly"," "," ","
Startowe HP: 123
+30 DMG jak uderzy kogoś od tyłu
1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo
Nie działają na niego fleshe
Gdy strzela z pistoletu to ma 20% szans ze wrogowi zacznie się trząść ekran
Po naładowaniu: Brak
")
}
public imp(id){
showitem(id,"Imp"," "," ","
Startowe HP: 110
Przy trafieniu ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż
Na nożu może się teleportować(NÓŻ + PPM)
Co rundę dostaje wszystkie granaty
Po naładowaniu: Brak
")
}
public show_menu_klasy3(id)
{
new formats[128]
formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nZwierzeta:");
new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy3_h");
menu_additem(menu, "wIzual");
menu_additem(menu, "wSkoczek");
menu_additem(menu, "wZniewolony");
menu_additem(menu, "wZgniatacz");
menu_additem(menu, "wPijawka");
menu_additem(menu, "wGigantyczny Pajak");
menu_additem(menu, "wSniegowy Tulacz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public show_menu_klasy3_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
izual(id)
}
case 1:
{
skoczek(id)
}
case 2:
{
zniewolony(id)
}
case 3:
{
zgniatacz(id)
}
case 4:
{
pijawka(id)
}
case 5:
{
gigantyczny(id)
}
case 6:
{
sniegowy(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public izual(id){
showitem(id,"Izual"," "," ","
Startowe HP: 135
Dostaje o 4 mniej
Odporny na: Cichy Kamień
Po naładowaniu: Dostaje Lustrzany Pocisk(Odbija pociski w przeciwnika Max. 2)
")
}
public skoczek(id){
showitem(id,"Skoczek"," "," ","
Startowe HP: 135
Ma auto bunny hopa
Dostaje co rundę AK47 i Deagla
Po naładowaniu: Brak
")
}
public zniewolony(id){
showitem(id,"Zniewolony"," "," ","
Startowe HP: 127
Dostaje co runde M4A1
Po naładowaniu: Odnawia sobie 40 HP
")
}
public zgniatacz(id){
showitem(id,"Zgniatacz"," "," ","
Startowe HP: 130
Dostaje co runde P90
Nie słychać jego kroków
Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)
Posiada regenerację HP: 20 HP co 10 sekund
Po naładowaniu: Brak
")
}
public pijawka(id){
showitem(id,"Pijawka"," "," ","
Startowe HP: 140
Dostaje co runde AWP
20% na natychmiastowe zabicie z AWP
Cicho chodzi
1 dodatkowy skok
Wysysa po 1 HP
Po naładowaniu: Brak
")
}
public gigantyczny(id){
showitem(id,"Gigantyczny Pajak"," "," ","
Startowe HP: 115
Posiada linę(Coś w stylu Spider-Mana)
Po naładowaniu: Dostaje Granaty HE, SMOKE, 2x FB + Deagla
")
}
public sniegowy(id){
showitem(id,"Sniegowy Tulacz"," "," ","
Startowe HP: 135
Dostaje co runde Famasa
Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)
a zabicie HS odnawia mu sie 30 HP
Po naładowaniu: Dostaje 2x FB
")
}