Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1zjd2fqobmw0o dodana przez d0naciak, 03.11.2013 13:33
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <codmod>
 
new const g_iMaxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const g_iMaxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
new g_iOddajId[33];
new bool:g_bDostalPrzedmiot[33];
new bool:g_bDajPerk[33];
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("COD: Shop", "1.0", "d0naciak");
 
	register_clcmd("say /sklep", "cmd_Sklep");
	register_clcmd("say /wymien", "cmd_ZamienPerk");
	register_clcmd("say /oddaj", "cmd_OddajPerk");
 
	register_event("ResetHUD", "ev_ResetHUD", "abe");
}
 
public ev_ResetHUD(id)
	g_bDostalPrzedmiot[id] = false;
 
public cod_perk_changed(id, iPerkId)
{
	g_bDostalPrzedmiot[id] = false;
 
	if(g_bDajPerk[id])
	{
		g_bDajPerk[id] = false;
		return COD_CONTINUE;
	}
 
	if(!iPerkId)
		return COD_CONTINUE;
 
	new szPerkName[32];
 
	cod_get_perk_name(iPerkId, szPerkName, 31);
 
	if(szPerkName[0] == '+')
		return COD_CONTINUE;
 
	if(contain(szPerkName, "Szkoleniowca") != -1)
		replace(szPerkName, 31, " Szkoleniowca", "");
	else if(contain(szPerkName, "Zawodowca") != -1)
		replace(szPerkName, 31, " Zawodowca", "");
	else if(contain(szPerkName, "Elity") != -1)
		replace(szPerkName, 31, " Elity", "");
	else
		return COD_CONTINUE;
 
	cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid(szPerkName));
 
	return COD_STOP;
}
 
public cmd_Sklep(id)
{
	new iMenu = menu_create("Sklep yNoCheatsd.eu", "Sklep_Handler");
 
	if(is_user_vip(id))
	{
		menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 1Lvl] y[5 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 10Lvl] y[5 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 30Lvl] y[5 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Perk d[Od 1Lvl] y[6 000]");
		menu_additem(iMenu, "Ulepsz perk d[Od 10Lvl] y[1 250$]");
		menu_additem(iMenu, "Amunicja d[Od 1Lvl] y[50$]");
		menu_additem(iMenu, "Magazynki d[Od 1Lvl] y[120$]");
	}
	else
	{
		menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 1Lvl] y[10 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 10Lvl] y[10 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 30Lvl] y[10 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Perk d[Od 10Lvl] y[12 000$]");
		menu_additem(iMenu, "Ulepsz perk d[Od 1Lvl] y[2 500$]");
		menu_additem(iMenu, "Amunicja d[Od 1Lvl] y[100$]");
		menu_additem(iMenu, "Magazynki d[Od 1Lvl] y[240$]");
	}
 
 
	menu_display(id, iMenu);
 
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Sklep_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new iKasa = cs_get_user_money(id);
	new iPoziom = cod_get_user_level(id);
	new iDzielnik = is_user_vip(id) ? 2 : 1;
	switch(iItem)
	{
		case 0:
		{
			if(iKasa >= 10000 / iDzielnik)
			{
				new iDodatkowyExp = random_num(1, 50);
 
				cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + iDodatkowyExp);
 
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03+%d^x01XP!", iDodatkowyExp);
				cs_set_user_money(id, iKasa - 10000/ iDzielnik);
			}
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
			}
		}
		case 1:
		{
			if(iPoziom >= 10)
			{
				if(iKasa >= 10000 / iDzielnik)
				{
					new iDodatkowyExp = random_num(50, 250);
 
					cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + iDodatkowyExp);
 
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03+%d^x01XP!", iDodatkowyExp);
					cs_set_user_money(id, iKasa - 10000 / iDzielnik);
				}
				else
				{
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
				}
			}
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Zbyt maly poziom!");
			}
		}
		case 2:
		{
			if(iPoziom >= 30)
			{
				if(iKasa >= 10000 / iDzielnik)
				{
					new iDodatkowyExp = random_num(250, 500);
 
					cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + iDodatkowyExp);
 
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03+%d^x01XP!", iDodatkowyExp);
					cs_set_user_money(id, iKasa - 10000 / iDzielnik);
				}
				else
				{
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
				}
			}
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Zbyt maly poziom!");
			}
		}
		case 3:
		{
			if(iKasa >= 12000 / iDzielnik)
			{
				cod_set_user_perk(id, -1);
 
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03losowy perk^x01!");
				cs_set_user_money(id, iKasa - 12000 / iDzielnik);
			}
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
			}
		}
		case 4:
		{
			if(iPoziom >= 10)
			{
				if(iKasa >= 2500 / iDzielnik)
				{
					new iPerkId = UlepszPerk(id);
 
					if(iPerkId)
					{
						new szNazwaPerku[32];
						cod_get_perk_name(iPerkId, szNazwaPerku, 31);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03ulepszenie perku^x01!");
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Ulepszono na:^x03 %s", szNazwaPerku);
						cs_set_user_money(id, iKasa - 2500 / iDzielnik);
					}
				}
				else
				{
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
				}
			}
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Zbyt maly poziom!");
			}
		}
		case 5:
		{
			if(is_user_alive(id))
			{
				if(iKasa >= 100 / iDzielnik)
				{
					new iWeapon = get_user_weapon(id);
 
					if(g_iMaxClip[iWeapon] != -1)
						set_user_clip(id, g_iMaxClip[iWeapon]);
 
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03amunicje^x01!");
					cs_set_user_money(id, iKasa - 100 / iDzielnik);
				}
				else
				{
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
				}
			}
		}
		case 6:
		{
			if(is_user_alive(id))
			{
				if(iKasa >= 240 / iDzielnik)
				{
					new iWeapons[32], iWeaponsNum;
					get_user_weapons(id, iWeapons, iWeaponsNum);
 
					for(new i = 0; i <= iWeaponsNum; i++)
						if(g_iMaxAmmo[iWeapons[i]] > 0)
							cs_set_user_bpammo(id, iWeapons[i], g_iMaxAmmo[iWeapons[i]]);
 
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03magazynki^x01!");
					cs_set_user_money(id, iKasa - 240 / iDzielnik);
				}
				else
				{
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!");
				}
			}
		}
	}
 
	menu_destroy(iMenu);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public cmd_ZamienPerk(id)
{
	new nazwa[64], perk[64], item[128];
	new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
	new cb = menu_makecallback("ZamienPerk_Callback");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
 
		g_iOddajId[n++] = i;
 
		get_user_name(i, nazwa, 63)
		cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i), perk, 63);
		formatex(item, 127, "%s y- %s", nazwa, perk);
 
		menu_additem(menu, item, "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
}
 
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(!is_user_connected(g_iOddajId[item])){
		client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(g_bDostalPrzedmiot[g_iOddajId[item]]){
		client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(g_bDostalPrzedmiot[id]){
		client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(!cod_get_user_perk(g_iOddajId[item])){
		client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(!cod_get_user_perk(id)){
		client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new nazwa_menu[128], nick[64], perk[64];
 
	get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
	cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk, 63);
	formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem %s z %s:", perk, nick)
 
	new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
 
	menu_additem(menu2, "Tak", nick);
	menu_addblank(menu2, 0)
	menu_additem(menu2, "Nie", nick);
 
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(g_iOddajId[item], menu2);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public menu_wymien(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new access, callback, data[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
	new id2 = get_user_index(data) 
 
	switch(item)
	{
		case 0: 
		{
			new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2)
			new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id)
 
			cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego);
			cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego);
 
			g_bDajPerk[id] = true;
			g_bDajPerk[id2] = true;
 
			g_bDostalPrzedmiot[id2] = true;
			g_bDostalPrzedmiot[id] = true;
 
			new nazwa_dajacego[64];
 
			get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
 
			client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
			client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
		}
		case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public cmd_OddajPerk(id)
{
	new nazwa[64];
	new menu = menu_create("Przekazywanie Perku", "OddajPerk_Handle");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		g_iOddajId[n++] = i;
 
		get_user_name(i, nazwa, 63)
 
		menu_additem(menu, nazwa, "0", 0, cb);
	}
	menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"y");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}
 
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(!is_user_connected(g_iOddajId[item]))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(g_bDostalPrzedmiot[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new wartosc_perku_dajacego;
	new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego);
 
	if(!perk_dajacego)
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new nazwa_dajacego[64];
	new nazwa_otrzymujacego[64];
 
	get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
	get_user_name(g_iOddajId[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
 
	g_bDajPerk[g_iOddajId[item]] = true;
	g_bDostalPrzedmiot[g_iOddajId[item]] = true;
	cod_set_user_perk(g_iOddajId[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0);
	client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
	client_print(g_iOddajId[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
	cod_set_user_perk(id, 0);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
	if(g_iOddajId[item] == id || !cod_get_user_class(g_iOddajId[item]) || cod_get_user_perk(g_iOddajId[item]))
		return ITEM_DISABLED;
	return ITEM_ENABLED;
}
 
public ZamienPerk_Callback(id, menu, item)
{
	if(g_iOddajId[item] == id || !cod_get_user_class(g_iOddajId[item]) || !cod_get_user_perk(g_iOddajId[item]))
		return ITEM_DISABLED;
	return ITEM_ENABLED;
}
 
public UlepszPerk(id)
{
	new iPerkId = cod_get_user_perk(id);
 
	if(!iPerkId)
		return 0;
 
	new szNazwaPerku[32];
 
	cod_get_perk_name(iPerkId, szNazwaPerku, 31);
 
	if(szNazwaPerku[0] == '+')
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Tego perka nie da sie ulepszac!");
		return 0;
	}
 
	if(contain(szNazwaPerku, "Szkoleniowca") != -1)
	{
		replace(szNazwaPerku, 31, "Szkoleniowca", "Zawodowca");
	}
	else if(contain(szNazwaPerku, "Zawodowca") != -1)
	{
		replace(szNazwaPerku, 31, "Zawodowca", "Elity");
	}
	else if(contain(szNazwaPerku, "Elity") == -1)
	{
		format(szNazwaPerku, 31, "%s Szkoleniowca", szNazwaPerku);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Posiadasz najwyzszy poziom ulepszenia!");
		return 0;
	}
 
	iPerkId = cod_get_perkid(szNazwaPerku);
 
	g_bDajPerk[id] = true;
	cod_set_user_perk(id, iPerkId, -1, 0);
 
	return iPerkId;
}
 
stock is_user_vip(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		return 1;
	return 0;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
 

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011