Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 1zjd2fqobmw0o dodana przez d0naciak, 03.11.2013 13:33
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342. 343. 344. 345. 346. 347. 348. 349. 350. 351. 352. 353. 354. 355. 356. 357. 358. 359. 360. 361. 362. 363. 364. 365. 366. 367. 368. 369. 370. 371. 372. 373. 374. 375. 376. 377. 378. 379. 380. 381. 382. 383. 384. 385. 386. 387. 388. 389. 390. 391. 392. 393. 394. 395. 396. 397. 398. 399. 400. 401. 402. 403. 404. 405. 406. 407. 408. 409. 410. 411. 412. 413. 414. 415. 416. 417. 418. 419. 420. 421. 422. 423. 424. 425. 426. 427. 428. 429. 430. 431. 432. 433. 434. 435. 436. 437. 438. 439. 440. 441. 442. 443. 444. 445. 446. 447. 448. 449. 450. 451. 452. 453. 454. 455. 456. 457. 458. 459. 460. 461. 462. 463. 464. 465. 466. 467. 468. 469. 470. 471. 472. 473. 474. 475. 476. 477. 478. 479. 480. 481. 482. 483. 484. 485. 486. 487. 488. 489. 490. 491. 492. 493. 494. 495. 496. 497. 498. 499. 500. 501. 502. 503. 504. 505.
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <colorchat> #include <codmod> new const g_iMaxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100}; new const g_iMaxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; new g_iOddajId[33]; new bool:g_bDostalPrzedmiot[33]; new bool:g_bDajPerk[33]; public plugin_init() { register_plugin("COD: Shop", "1.0", "d0naciak"); register_clcmd("say /sklep", "cmd_Sklep"); register_clcmd("say /wymien", "cmd_ZamienPerk"); register_clcmd("say /oddaj", "cmd_OddajPerk"); register_event("ResetHUD", "ev_ResetHUD", "abe"); } public ev_ResetHUD(id) g_bDostalPrzedmiot[id] = false; public cod_perk_changed(id, iPerkId) { g_bDostalPrzedmiot[id] = false; if(g_bDajPerk[id]) { g_bDajPerk[id] = false; return COD_CONTINUE; } if(!iPerkId) return COD_CONTINUE; new szPerkName[32]; cod_get_perk_name(iPerkId, szPerkName, 31); if(szPerkName[0] == '+') return COD_CONTINUE; if(contain(szPerkName, "Szkoleniowca") != -1) replace(szPerkName, 31, " Szkoleniowca", ""); else if(contain(szPerkName, "Zawodowca") != -1) replace(szPerkName, 31, " Zawodowca", ""); else if(contain(szPerkName, "Elity") != -1) replace(szPerkName, 31, " Elity", ""); else return COD_CONTINUE; cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid(szPerkName)); return COD_STOP; } public cmd_Sklep(id) { new iMenu = menu_create("Sklep yNoCheatsd.eu", "Sklep_Handler"); if(is_user_vip(id)) { menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 1Lvl] y[5 000$]"); menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 10Lvl] y[5 000$]"); menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 30Lvl] y[5 000$]"); menu_additem(iMenu, "Perk d[Od 1Lvl] y[6 000]"); menu_additem(iMenu, "Ulepsz perk d[Od 10Lvl] y[1 250$]"); menu_additem(iMenu, "Amunicja d[Od 1Lvl] y[50$]"); menu_additem(iMenu, "Magazynki d[Od 1Lvl] y[120$]"); } else { menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 1Lvl] y[10 000$]"); menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 10Lvl] y[10 000$]"); menu_additem(iMenu, "Doswiadczenie d[Od 30Lvl] y[10 000$]"); menu_additem(iMenu, "Perk d[Od 10Lvl] y[12 000$]"); menu_additem(iMenu, "Ulepsz perk d[Od 1Lvl] y[2 500$]"); menu_additem(iMenu, "Amunicja d[Od 1Lvl] y[100$]"); menu_additem(iMenu, "Magazynki d[Od 1Lvl] y[240$]"); } menu_display(id, iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } public Sklep_Handler(id, iMenu, iItem) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new iKasa = cs_get_user_money(id); new iPoziom = cod_get_user_level(id); new iDzielnik = is_user_vip(id) ? 2 : 1; switch(iItem) { case 0: { if(iKasa >= 10000 / iDzielnik) { new iDodatkowyExp = random_num(1, 50); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + iDodatkowyExp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03+%d^x01XP!", iDodatkowyExp); cs_set_user_money(id, iKasa - 10000/ iDzielnik); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } case 1: { if(iPoziom >= 10) { if(iKasa >= 10000 / iDzielnik) { new iDodatkowyExp = random_num(50, 250); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + iDodatkowyExp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03+%d^x01XP!", iDodatkowyExp); cs_set_user_money(id, iKasa - 10000 / iDzielnik); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Zbyt maly poziom!"); } } case 2: { if(iPoziom >= 30) { if(iKasa >= 10000 / iDzielnik) { new iDodatkowyExp = random_num(250, 500); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + iDodatkowyExp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03+%d^x01XP!", iDodatkowyExp); cs_set_user_money(id, iKasa - 10000 / iDzielnik); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Zbyt maly poziom!"); } } case 3: { if(iKasa >= 12000 / iDzielnik) { cod_set_user_perk(id, -1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03losowy perk^x01!"); cs_set_user_money(id, iKasa - 12000 / iDzielnik); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } case 4: { if(iPoziom >= 10) { if(iKasa >= 2500 / iDzielnik) { new iPerkId = UlepszPerk(id); if(iPerkId) { new szNazwaPerku[32]; cod_get_perk_name(iPerkId, szNazwaPerku, 31); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03ulepszenie perku^x01!"); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Ulepszono na:^x03 %s", szNazwaPerku); cs_set_user_money(id, iKasa - 2500 / iDzielnik); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Zbyt maly poziom!"); } } case 5: { if(is_user_alive(id)) { if(iKasa >= 100 / iDzielnik) { new iWeapon = get_user_weapon(id); if(g_iMaxClip[iWeapon] != -1) set_user_clip(id, g_iMaxClip[iWeapon]); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03amunicje^x01!"); cs_set_user_money(id, iKasa - 100 / iDzielnik); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } } case 6: { if(is_user_alive(id)) { if(iKasa >= 240 / iDzielnik) { new iWeapons[32], iWeaponsNum; get_user_weapons(id, iWeapons, iWeaponsNum); for(new i = 0; i <= iWeaponsNum; i++) if(g_iMaxAmmo[iWeapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, iWeapons[i], g_iMaxAmmo[iWeapons[i]]); ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Kupiles ^x03magazynki^x01!"); cs_set_user_money(id, iKasa - 240 / iDzielnik); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Za malo hajsu!"); } } } } menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_CONTINUE; } public cmd_ZamienPerk(id) { new nazwa[64], perk[64], item[128]; new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("ZamienPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; g_iOddajId[n++] = i; get_user_name(i, nazwa, 63) cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i), perk, 63); formatex(item, 127, "%s y- %s", nazwa, perk); menu_additem(menu, item, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public ZamienPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(g_iOddajId[item])){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(g_bDostalPrzedmiot[g_iOddajId[item]]){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(g_bDostalPrzedmiot[id]){ client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(g_iOddajId[item])){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(id)){ client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_menu[128], nick[64], perk[64]; get_user_name(id, nick, charsmax(nick)) cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk, 63); formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem %s z %s:", perk, nick) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien"); menu_additem(menu2, "Tak", nick); menu_addblank(menu2, 0) menu_additem(menu2, "Nie", nick); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(g_iOddajId[item], menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_wymien(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2) new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id) cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego); cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego); g_bDajPerk[id] = true; g_bDajPerk[id2] = true; g_bDostalPrzedmiot[id2] = true; g_bDostalPrzedmiot[id] = true; new nazwa_dajacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego)) client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data); client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego) } case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.") } return PLUGIN_CONTINUE; } public cmd_OddajPerk(id) { new nazwa[64]; new menu = menu_create("Przekazywanie Perku", "OddajPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; g_iOddajId[n++] = i; get_user_name(i, nazwa, 63) menu_additem(menu, nazwa, "0", 0, cb); } menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"y"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public OddajPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(g_iOddajId[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(g_bDostalPrzedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego); if(!perk_dajacego) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(g_iOddajId[item], nazwa_otrzymujacego, 63) g_bDajPerk[g_iOddajId[item]] = true; g_bDostalPrzedmiot[g_iOddajId[item]] = true; cod_set_user_perk(g_iOddajId[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0); client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego); client_print(g_iOddajId[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(g_iOddajId[item] == id || !cod_get_user_class(g_iOddajId[item]) || cod_get_user_perk(g_iOddajId[item])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public ZamienPerk_Callback(id, menu, item) { if(g_iOddajId[item] == id || !cod_get_user_class(g_iOddajId[item]) || !cod_get_user_perk(g_iOddajId[item])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public UlepszPerk(id) { new iPerkId = cod_get_user_perk(id); if(!iPerkId) return 0; new szNazwaPerku[32]; cod_get_perk_name(iPerkId, szNazwaPerku, 31); if(szNazwaPerku[0] == '+') { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Tego perka nie da sie ulepszac!"); return 0; } if(contain(szNazwaPerku, "Szkoleniowca") != -1) { replace(szNazwaPerku, 31, "Szkoleniowca", "Zawodowca"); } else if(contain(szNazwaPerku, "Zawodowca") != -1) { replace(szNazwaPerku, 31, "Zawodowca", "Elity"); } else if(contain(szNazwaPerku, "Elity") == -1) { format(szNazwaPerku, 31, "%s Szkoleniowca", szNazwaPerku); } else { ColorChat(id, GREEN, "[COD:SHOP]^x01 Posiadasz najwyzszy poziom ulepszenia!"); return 0; } iPerkId = cod_get_perkid(szNazwaPerku); g_bDajPerk[id] = true; cod_set_user_perk(id, iPerkId, -1, 0); return iPerkId; } stock is_user_vip(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return 1; return 0; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011