Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1x8iwc2pd468c dodana przez Hleb, 06.05.2012 14:50
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
[img]http://img543.imageshack.us/img543/8619/testyq.png[/img]
 
Perk: BFG10000
 
Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.
 
Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!
 
Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik ;P
 
[media]http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k[/media]
 
[b]ChangeLog:
 
v1.0 
- Wydanie Perku
 
v1.1
- Naprawa błędu (materia zadawała obrażenia przez ścianę
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ammo ustawia się CVARami
 
Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy[/b]
 
[img]http://img100.imageshack.us/img100/3357/testue.png[/img]
 
[code]
cod_bfg_ammo - ustawia ilość amunicji (domyślnie 3)
cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową (domyślnie 12.0)
cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej (domyślnie 0.1)
cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii (domyślnie 40.0)
cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii (domyslnie 0.2)
[/code]
 
[img]http://img831.imageshack.us/img831/8765/testhm.png[/img]
 
Standardowa
 
Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder "cstrike"
 
[img]http://img715.imageshack.us/img715/6583/testyi.png[/img]
 
SMA - http://speedy.sh/Xq3js/codperk-bfg10000.sma
 
Modele i dźwięki - http://speedy.sh/tmEQv/modele-dzwieki.rar

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011