// Każdy skin daje inne bonusy: 1. NazwaSkina1 | +5 do kazdej statystyki 2. NazwaSkina2 | +10 do kazdej statystyki 3. NazwaSkina3 | +15 do kazdej statystyki 4. NazwaSkina4 | +20 do kazdej statystyki 5. NazwaSkina5 | +25 do kazdej statystyki Skiny możemy dostać za fraga ( mamy 5% na drop ) oraz mozemy kupic w sklepie lub od innego gracz na rynku. raz kupiony skin bedzie nalezal juz do nas zawsze jak go nie usuniemy lub sprzedamy. Potrzebny bedzie natyw bronie klasy tak jak w questach ponieważ po wybraniu opcji w menu "Moje Skiny" wyświetla sie menu ( przykladlem beda bronie snajpera ): 1. AWP [ x / 5 ] 2. DEAGLE [ x / 5 ] gdzie x to ilosc skinow. Po wybraniu broniu bedzie przechodziło do menu: 1. NazwaSkina1 - [ ODBLOKOWANY ] 2. NazwaSkina2 - [ ODBLOKOWANY ] 3. NazwaSkina3 - [ ZABLOKOWANY ] 4. NazwaSkina4 - [ ZABLOKOWANY ] 5. NazwaSkina5 - [ ZABLOKOWANY ] Po wybraniu skina, skin zostaje zmieniony w nastepnej rundzie ( tak jak klasa ) i wybrany skin bedzie na wybranej broni do puki gracz nie zmieni na inny. // Tyle zrobiłem już :P : public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /skiny", "menu"); register_clcmd("say /s", "menu"); } public Menu(id) { new menu = menu_create("ySystem Skinow -", "Menu_Handle"); menu_additem(menu, "Moje Skiny"); menu_additem(menu, "Rynek"); menu_additem(menu, "Co to Skiny?r [y#Skrotr]"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Menu_Handle(id, menu, item) { switch(item) { case 0: MojeSkiny(id) case 1: Rynek(id) case 2: ShowMotd(id) } } public MojeSkiny(id) { new menu2 = menu_create("ySystem Skinow -", "MojeSkiny_handle"); menu_additem(menu, "AWP"); menu_additem(menu, "DEAGLE"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Rynek(id) { new menu3 = menu_create("ySystem Skinow -", "MojeSkiny_handle"); if(!skin_gracza(id)) { menu_additem(menu, "Nie masz zadnego Skina do wystawienia"); menu_additem(menu, "Kup Skin"); menu_additem(menu, "dUsun Skin z Rynku"); // Jak nie posiadamy żadnego skina, to ta opcja jest na szaro i jest zablokowana. } else { menu_additem(menu, "Wystaw Skin"); menu_additem(menu, "Kup Skin"); menu_additem(menu, "Usun Skin z Rynku"); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public ShowMotd(id) { show_motd(id, "skiny.txt", "Informacje o zlocie"); }