Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1vtmkkygprpcs dodana przez GT Team, 06.01.2013 01:27
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
public PlayerPlaceTurret(id)
{
	if(!(entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND)) 
		return;
 
	gTurretsLevel[id][gMenuTurrets[id][1]] = 1;
 
	static Float:Origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
 
	new ent = create_entity("func_breakable");
 
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "turret");
	entity_set_model(ent, "models/TD/sentrygun_1.mdl");
	entity_set_size(ent, Float:{-16.0, -16.0, 0.0}, Float:{16.0, 16.0, 48.0});
	entity_set_origin(ent, Origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, id);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
	entity_set_byte(ent, EV_BYTE_controller2, 127);
	entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+0.1);
	gTurretsBought[id][gMenuTurrets[id][1]] = 1;
	gTurretsPlayer[id][gMenuTurrets[id][1]] = ent
 
	gPlayerPoints[id]-=get_pcvar_num(cvar_turret_price)
 
	if(gTurretsType[id][gMenuTurrets[id][1]] == 1)
	{
		gTurretsRange[id][gMenuTurrets[id][1]] 		= gTurretsRangeData[0][0]
		gTurretsDamage[id][gMenuTurrets[id][1]][0] 	= gTurretsDamageData[0][gMenuTurrets[id][1]][0];
		gTurretsDamage[id][gMenuTurrets[id][1]][1] 	= gTurretsDamageData[0][gMenuTurrets[id][1]][1];
		gTurretsAmmo[id][gMenuTurrets[id][1]] 		= 350 * gTurretsLevel[id][gMenuTurrets[id][1]]
	}
	if(gTurretsType[id][gMenuTurrets[id][1]] == 2)
	{
		gTurretsRange[id][gMenuTurrets[id][1]] 		= gTurretsRangeData[1][0]
		gTurretsDamage[id][gMenuTurrets[id][1]][0] 	= gTurretsDamageData[1][gMenuTurrets[id][1]][0];
		gTurretsDamage[id][gMenuTurrets[id][1]][1] 	= gTurretsDamageData[1][gMenuTurrets[id][1]][1];
		gTurretsAmmo[id][gMenuTurrets[id][1]] 		= 175 * gTurretsLevel[id][gMenuTurrets[id][1]]
	}
	if(gTurretsType[id][gMenuTurrets[id][1]] == 3)
	{
		gTurretsRange[id][gMenuTurrets[id][1]] 		= gTurretsRangeData[2][0]
		gTurretsDamage[id][gMenuTurrets[id][1]][0] 	= gTurretsDamageData[2][gMenuTurrets[id][1]][0];
		gTurretsDamage[id][gMenuTurrets[id][1]][1] 	= gTurretsDamageData[2][gMenuTurrets[id][1]][1];
		gTurretsAmmo[id][gMenuTurrets[id][1]] 		= 100 * gTurretsLevel[id][gMenuTurrets[id][1]]
	}
	formatex(gTurretsName[id][gMenuTurrets[id][1]], 63, "Wiezyczka %d", gTurretsNum[id]+1);
 
	gTurretsNum[id]++
 
	emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "TD/plant.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	PlayerTurretMenu(id)
}

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011